Vicces cicaharccal népszerűsíti Roger Viver új cipőjét

2018. december 29.
Évtizedek óta a legnagyobbak kedvence az a cipő, aminek új változatát a legnagyobb francia filmsztár reklámozza egy remek karácsonyi spotban.

Hamisítatlan karácsonyi hangulat jelenik meg a francia luxuscipő márka, a Roger Vivier új reklámspotjában. Egy tehetős francia család ünnepét látjuk, ahol a két nagylány régi jó szokás szerint énekléssel szórakoztatják a vendégeket. A szemüket azonban le sem tudják venni az édesanyjuk ölében várakozó Roger Vivier ajándékcsomagról – amiből bizony csak egy van… Az éneklésből cicaharc lesz, de – minden jó, ha vége jó –, ajándékot végül mindketten kapnak.

A reklámfilm készítői (elsősorban a jónevű Gherardo Felloni rendező, aki a filmben is feltűnik egy pillanatra, – ugyanis ő a zongorista) megnyerték másfél perces alkotásukhoz a legnagyobb francia filmcsillagot, az ikerlányokat pedig Nadia Tereszkiewicz alakítja, természetesen megduplázva.

Catherine Deneuve nem azért szerepel csupán, mert híres filmszínésznő: a divatház, amelynek 80 éves történetéről és neves klienseiről már a Marie Claire oldalain is írtunk, a spottal Très Vivier nevű cipőjét népszerűsíti, ami nem más, mint az eredeti Belle Vivier modell felfrissített változata. Az pedig – ahogy neve is elárulja – a Belle du Jour, vagyis A nap szépe című Buñuel filmről kapta a nevét, amiben Deneuve kerek 50 esztendővel ezelőtt viselte.