Rihanna lassan világuralomra tör: a zenei babérokon felül nemrég sminkmárkát és fehérneműmárkát is indított – mindkettővel a diverzitást és a nők sokszínűségét ünnepli. Bár még egyik fél sem erősítette meg hivatalosan, a napokban indult útjára a hír, amelyet először a WWD reppentett fel, – legalábbis a megerősítésig pletyka -, hogy Rihanna nem mással, mint a francia luxuskonglomerátummal, az LVMH-val a divat legfelső köreibe is beteszi a lábát. Az énekesnő számos luxusmárkának volt már arca, például a Chopard-nak vagy a Manolo Blahniknak, majd tervezett már a Pumával is közösen. Rihanna igencsak impozáns társaságba tenné be a lábát, az LVMH Moët Hennessy Louis Vuittonhoz tartozik például a Dior, a Fendi, a Celine vagy a Givenchy. Az együttműködés viszont nem újkeletű, hiszen a luxusóriás sminkmárkái között van a Fenty Beauty is. A spekulációkat egyébként egy titokzatos, Fenty-logóval ellátott napszemüveg indította el, amelyet az énekesnő viselt.
A hírességek neveivel fémjelzett divatmárkák, kollekciók számos kérdést vetnek fel: vajon csak az arcát adja az adott híresség a termékekhez? Mennyire lesz hosszú életű az adott márka? A legjobb ellenpélda erre Victoria Beckham, aki immár 10 éves születésnapját ünnepelte nevét viselő márkájának és a kezdeti, szkeptikus hangok után bebizonyította, hogy igenis sikeres divattervező vált Posh Spice-ból. És maga Rihanna is, hiszen eddigi projektjei is sikeresnek bizonyultak és valóban többről szólnak, mint hogy egy híresség sikerét meglovagolva még több pénzt próbáljanak „kicsalni” a rajongóktól. Ha a hírek igazak, az énekesnő történelmet is ír, hiszen ő lenne az első színesbőrű női tervező a luxusóriás „repertoárjában” és a világ legelitebb tervezőinek csarnokába lépne be. Továbbá ha az eddigi márkáinak irányvonalát követi (Márpedig miért ne követné?), akkor igencsak felkavarja a luxus elit világát, hiszen márkája a diverz luxust fogja képviselni.