Rihanna szépségmárkája letolja a Kardashian-lányok üzletét

2018. február 02.

A sztárkollaborációk sok éves virágzása után itt van a hírességek selfbrandingjének kora, ami a divatipar után a szépségpiacon is erőteljesen érezteti a hatását. A legmenőbb szépségbloggerek saját márkákkal indulnak harcba, ezt a piaci rést pedig a jelek szerint a gigasztárok sem szégyellik kiaknázni.

Az üzletalapításokban a Kardashian család tagjai már régi motorosoknak számítanak, akik külön-külön is piacra dobtak saját márkás termékeket, óriási bevételeket generálva.

A Slice Intelligence kutatócég szerint Rihanna Fenty Beauty névre keresztelt márkája komoly versenytárs a valóságshow famíliának. Annyira, hogy Kylie Jenner, a 2015-ös alapítása óta 420 millió dolláros eladással dicsekvő Kylie Cosmetics nevű márkához képest sokszorosan teljesít, így bevételek terén hamarosan maga mögé utasíthatja az Instagram-sztár Kylie sminkvonalát.

Hogy miben is? A tavaly szeptemberben elindított Fenty Beauty már a start első négy hetében ötször akkora értékesítést könyvelhetett el, mint a Kylie Cosmetics ugyanabban a hónapban.