A francia divatház legújabb, impozáns üzlete és napszemüvegkollekciója után egy fontos üzenettel bíró kampánnyal jelentkezett, amelyet a J12 karórához készítettek. A Chanel legújabb, J12 karórája annak a nőnek szól, aki tudja, hogyan kövesse az ösztöneit. A pillanatok sugallta megérzéseit. Legyen szó akár egy életre szóló, fontos döntés leghosszabbnak tűnő másodpercéről, vagy egy lágytojás elkészítésének kulináris precizitásáról, vagy arról, hogy elérjük a repülőt vagy a taxit – a létezésünk mérföldkövek egymásutániságából áll, nem véletlen egybeesésekből.
Az új J12 az életünk fontos pillanatait jelző mérföldköveknek az órája és minden egyes másodperc tökéletes kísérője. A Chanel legikonikusabb órájának kampányában kilenc ikonikus nő osztja meg a világgal azokat a másodperceket, amelyek megváltoztatták az életüket.
A kampányt Naomi Campbell-lel, Claudia Schifferrel és Ali MacGraw-val kezdik. A 80 éves amerikai színésznő több mint 50 éve volt a Chanel No. 5 arca – a folytatásért és a további inspiráló történetért kövessétek a Chanelt.