Az akció során a márka a legtöbb Triumph és sloggi értékesítési ponton lehetővé teszi vásárlói számára, hogy a már nem használt ruhaneműiket a lehető legkönnyebb és legegyszerűbb módon adhassák át újrahasznosításra. Az átadott három ruhaneműért a vásárlók kedvezményes vásárlásra jogosító kupont kapnak, melyet új Triumph és sloggi termék vásárlásakor tudnak felhasználni.
Az akcióra az üzletekben egy látványos gyűjtőláda hívja fel a figyelmet és több ismert ember is örömmel csatlakozott az akcióhoz. Elsőként a két márka arca, Mádai Vivien és Iszak Eszti hozta vissza néhány már feleslegessé vált ruhaneműjét.
Mádai Vivien, aki évek óta a Triumph arca így nyilatkozott az együttműködésről:
„Mindig öröm számomra, ha a Triumph-fal dolgozhatom és nagyon örültem, hogy idén ősszel a korábbi image kampányok mellett egy jó ügyért is kiállhatunk. Jó érzés, hogy végre az otthon felhalmozódott, feleslegessé vált vagy megunt ruháimtól egyszerűen megszabadulhatok és biztos lehetek benne, hogy tényleg jó helyre kerül. Az elmúlt években egyre fontosabbá vált, hogy odafigyeljek a környezetemre, ez a tudatosság a ruhavásárlásnál is megjelenik.
Igyekszem kevesebb, de jó minőségű terméket vásárolni. A Triumph darabjait évek óta hordom és néha számomra is hihetetlen, hogy milyen jó állapotban vannak még ma is a több éves melltartóim. Mindenkit csak arra tudok bíztatni, hogy kezdjen el megfontoltan vásárolni és fókuszáljon a minőségre, a mennyiség helyett. Nekem évek óta a Triumph Amourette melltartója a legfontosabb alap darabja a fehérneműs fiókomnak. Klasszikus, elegáns és tökéletes kényelmet nyújt – ez az, ami soha nem megy ki a divatból.”
Iszak Eszti, a sloggi fehérnemű márka képviselője szintén nagyon örült a kezdeményezésnek:
„Nagyon büszke vagyok rá, hogy az elmúlt két évben a sloggi arcaként közösen építettünk fel egy nagyon fiatalos, vidám és friss márkát, mely az első önálló sloggi üzletekben is tökéletesen megmutatkozik. Azt gondolom, hogy a mai fiatalok életében már nagy szerepe van az újrahasznosításnak, így őszintén örülök annak, hogy a sloggi márka kezdeményezése is segíti őket ebben a törekvésükben. A mindennapjaim során fontosnak tartom, hogy olyan darabokba fektessek, amik hosszú távon is megállják a helyüket a gardróbomban, ezért is imádom a Zero Feel melltartóimat, amik a folyamatosan változó, rövid életű trendek követése helyett elhozzák a tökéletes kényelmet mindenki életébe. A márka újrahasznosítási promóciója mindenki számára lehetővé teszi, hogy a nem használt ruhadarabjai új életre keljenek, én már vissza is vittem hármat, úgyhogy most rajtatok a sor.”
A Triumph cég és a Texaid az együttműködés során a Triumph és a sloggi üzletekben összegyűjtött ruhaneműket hasznosítja újra, megnövelve ezzel a textíliák felhasználásának élettartamát.
A folyamat során a válogatás az egyik legfontosabb mérföldkő. A Texaid által feldolgozott adományok körülbelül 50-65%-a újra értékesíthető second hand üzletekben. A leadott ruhák közel 30%-a további feldolgozásra kerül, további 5-15%-ot pedig hőkezeléssel hasznosítanak újra. Az őszi kampány során a Triumph és sloggi üzletek által összegyűjtött termékek az átválogatás után különböző országokban kerülnek feldolgozásra. A hordásra már nem alkalmas ruhaneműk újrahasznosításra kerülnek. A jó nedvességszívó textíliák, mint amilyen a pamut például tisztító kendőként, más textíliák pedig gépi zúzás után fűtőanyagként kerülnek felhasználásra.
A mai napig családi vállalkozásként működő Triumph cég kiemelt figyelmet fordít a minőségi termékek gyártására, és egyre inkább távolodik el a “fast-fashion” világától. A “Together we Recycle” kezdeményezés az első lépés egy fenntarthatóbb világ felé. Hiszünk abban, hogy a tudatos, minőségre fókuszáló vásárlói döntések elengedhetetlenek lesznek a jövőben bolygónk fenntarthatósága szempontjából.
A Texaid-ben a Triumph cég rálelt a tökéletes partnerre ebben az ökológiai küldetésben, mivel egyazon értékeket vallják.