Az üzletet három barátnő alapította. Hogyan jött az ötlet?
A három alapító tag, vagyis mi, az üzleti élet három teljesen különböző területéről jövünk. Cégvezetőként, elismert fogorvosként és pénzügyi szakemberként igyekszünk a legjobbat kihozni a munkánkból, mindhárman sikeresek vagyunk. Emellett családanyák vagyunk, és nem felejtettünk el nők maradni. Régóta jól ismerjük és elismerjük egymást. Úgy gondoltuk, hogy így 40 felett a női vonalat szeretnénk erősíteni az életünkben. Emiatt aztán megkerestük azt a közös pontot, amit összeköt a szépség, az esztétika, a kényelem. Többek között így jutottunk el a fehérneműhöz. Kevés nő találkozik a környezetünkben olyan fehérneművel, ami kényelmes és esztétikus is egyszerre.
Az üzlet egyik fő célkitűzése, hogy megválaszolja azt a kérdést: mi nők mitől érezzük jól magunkat? Ti mitől érzitek jól magatokat?
Röviden megválaszolva a kérdést, mi attól érezzük jól magunkat, ha kényelmesen, a saját stílusunknak megfelelően, esztétikusan lépünk ki az utcára, és ez már a fehérneművel kezdődhet. A vállalkozásunk indításakor végeztünk egy piackutatást, és arra a megállapításra jutottunk, hogy a magyar nők általában elhanyagolják a fehérnemű vásárlást és viselést, nem fektetnek elég hangsúlyt a kényelmi és esztétikai szempontokra. A nagy bevásárlóközpontok elszaporodása a szaküzletek visszaszorulását eredményezte. Pedig ez az egyik legkényesebb terület, ahol a nők szakértelemre szorulnak. Egy rosszul megválasztott fehérnemű nemcsak kényelmetlen, de komoly egészségügyi problémákat is okozhat. A bőrünkön éreztük az ilyen üzletek hiányát, ezért vágtunk bele egy fehérnemű és fürdőruha szaküzletbe.
Milyen a jó fehérnemű?
Jó minőségű, kényelmes, jó méretű, csinos, jó tartást ad, ha kell, akkor alakformáló, nem utolsó sorban pedig esztétikai funkciót is betölt. A jó fehérneműre illik a következő mondás: „Amikor nem kell, akkor legyen láthatatlan, ha viszont meg szeretnénk mutatni, akkor legyen értelme.” Meggyőződésünk, hogy a jó fehérnemű olyan, amit észre sem veszünk, ha rajtunk van, ugyanakkor funkcionálisan maximálisan ellátja a feladatát (tart, kiemel, nem vág be, nem nyom le). A tökéletes fehérnemű nem kényelmetlen (pl.: a rossz méretű melltartó megkeseríti viselője napját). A jó fehérnemű segít kiemelni a természetes testi adottságainkat. Hisszük, hogy mindenki meg tudja találni azt az egyedi szabású fehérneműt, ami kényelmes, támogat és esztétikus egyszerre. Így tökéletes magabiztosságot ad viselőjének.
Mi alapján kerültek kiválasztásra azok a márkák, amelyeket forgalmaztok?
Két kiváló minőségű, tradicionális európai fehérneműgyártó cég termékeit forgalmazzuk. Azért választottuk ennek a két cégnek a termékeit, mert tökéletesen ki tudjuk szolgálni a vásárlóinkat a két termékcsalád modelljeiből, amelyek jól kiegészítik egymást. Mindkét cég termékskálája lehetővé teszi, hogy az átlagtól eltérő méretű igényeket is ki tudjuk szolgálni (A-tól egészen G kosárig terjed a választék). Jelenleg is olyan széles méretválasztékkal állunk a vásárlók rendelkezésére, mely mindannyiunk igényét ki tudja elégíteni. A főbb márkáink a Lisca, Chantelle, Chantal Thomass, fürdőruha fronton pedig a Maryan Mehlhorn, Lidea, Charmline, Watercult. De folyamatosan bővíteni szeretnénk a választékot.
Mi volt a fő szempont a kollekciók kiválasztásánál?
A Lisca a valódi nő szinonimája, 60 év divat, emberismeret és szépségipari tapasztalata ölt testet a termékeiben. Elegáns, ámulatba ejtő, időtlen, de egyben fiatalos, játékos és pimasz is, a termékek 100%-ban európai üzemekben készülnek. Az 1876-ban alapított Chantelle-csoport felsőkategóriás francia fehérnemű és fürdőruha márkát gyártó és forgalmazó, mára már nemzetközi társaság, amelyet az exkluzív anyagok, szabások, széles fazonválaszték és kiváló minőség jellemez. Az alapdarabok mellett a kollekciójuk félévente megújul, ráadásul a fiatal korosztályon túl erős hangsúlyt fektetnek a 40+ korosztály ízléseinek maximális kiszolgálására, amely a speciális szabásvonalakon túl a nagy méretválasztékban is tükröződik. A Chantal Thomass egyedi stílusú, designer fehérnemű azoknak a trendet követőknek szól, akik a ruha alatt is szeretik a merész, egyedi stílust. Az abszolút felsőkategóriás Maryan Mehlhorn kiváló minőségű fürdőruha, amely szabásvonalaiban és anyaghasználatában a klasszikustól a trendiig valamennyi vásárló igényeit ki tudja elégíteni.
Az üzletben tanácsadó is segíti a választást. Miért tartottátok ezt fontosnak?
Üzletünk első helyszínének tudatos döntésként a Rózsakert Bevásárlóközpontot választottuk, mivel hangulata kellőképpen családias és rendelkezik egyfajta intimitással. A Rózsakert első emeletén található üzletünk eltér a megszokottól. A vásárló egy diszkrét szaküzletbe lép be, ahol munkatársaink nagy szaktudással állnak a rendelkezésükre a termékválasztásban. A fehérnemű-kínálat mellett kielégítettünk egy nagy piaci hiányt is, mint az egész évben kapható kiváló minőségű fürdőruha. Januártól decemberig megújult kollekciókkal és folyamatos termékválasztékkal várjuk a vásárlókat.