A kreativitás ezekben a bizonytalan időkben hatalmas mentális mankó, hiszen az alkotó, tevékeny ember számára adott, hog egy kicsit elbújjon a gondok és a problémák elől. Ebből az alapgondolatból indult ki a Jimmy Choo luxusmárka kreatív igazgatója, Sandra Choi, aki egy online próbatételre invitálja a cipők szerelmeseit. Május 15-ig izgalmas cipőterveket vár a csapatával, hogy a legjobbnak ítélt öt darabot le is gyártsák, értékesítsék – a befolyt összeget pedig jótékony célra ajánlják. A részleteket az alábbi Instagram-posztban találjátok:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Sandra Choi minden héten – az optimizmus mottója alatt – kitesz a márka Instagram-oldalára egy saját tervet, hogy ezzel is inspiráljon, ötletet adjon, és segítsen átvészelni a nehéz időszakot. Számára a skicc nemcsak egy kreatív folyamat, de egyszerre menekülés és gyógyító énidő, ami megnyugtat, lecsillapít.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Instagram