A négy fal közé ragadt divat- és zenerajongók most Kurt Cobaint, Mick Jaggert és David Bowie-t öltöztethetik a legvadabb tervezői cuccokba, a Dress Up Your Rockstar csomagban egy kiszínezhető változat is található, így mindenki kedvére alkothat ruhákat a kedvenc rockikonjának.
A járványhelyzet miatt a divattervezők is karanténba kényszerültek, így a DÜSK bemutatója elmaradt a március közepére tervezett Budapest Central European Fashion Week elhalasztása miatt. Ennek köszönhetően azonban új irányt vett a márka élete, és a tervezettnél előbb indult el a DÜSK online store.
A webshop látogatói mostantól megvásárolhatják a Boys do Cry kollekció 1-1 exkluzív darabját, amely a tervező diplomakollekcióját alkották. A shopba felkerültek a márka statement darabjai, mint a fűzős oversized nadrág, vagy a futurisztikus Dystopia kabát, és a korábbi Do you want to be a rock ‘n’ roll star kollekció farmerdarbjai. A webshop nyitási akciójának keretében most egyedi tervezésű felvarrók és gym bagek is kaphatók, amelyek megvásárlásával lehetőség van támogatni a márka fennmaradását ebben a nehéz időszakban.
A Boys do Cry kollekció darabjai a Spark Le Monde oldalán is elérhetőek, akik példás összefogással elsőként nyújtottak segítséget a járványhelyzet miatt bizonytalan helyzetbe került tervezőknek.
Mivel a karantén miatt szinte mindenki bezártságra van ítélve, ezért Dóra a tervezőasztalon most nem textileket szabott ki, hanem megalkotott egy olyan kollekciót, amelyet otthon bárki kinyomtathat, és ezzel papírba öltöztetheti kedvenc rocksztárját.
A Dress Up Your Rockstar kitet a DÜSK blogjáról lehet letölteni, és most egy kihívás is társul hozzá: április 19-ig bárki feltöltheti Bowie-t, Cobaint vagy Jaggert a legmenőbb darabokban az Instagramra. A #dressupyourrockstar hashtaget használva és a DÜSK Budapest Instagram-oldalt betagelve részt lehet venni a nagy közösségi rocksztáröltöztetésben. Érdemes csatlakozni a kihíváshoz, mert a feltöltők között DÜSK felvarrók is gazdára találnak majd. Természetesen nemcsak a kinyomtatott darabok érnek, Photoshopban vagy akár Paintben is lehet játszani a különleges öltöztetőbabákkal.
A DÜSK nem véletlenül választotta magának a FIRST CHOICE OF EVERYDAY ROCK- STARS mottót, hiszen a márka esszenciáját a rocksztáridentitás és -életérzés képezi. A DÜSK célja, hogy felidézze a kortárs kelet-európai underground hangulatot, amit a ‘70-es és ‘80-as évek nyugat-európai rebellis karaktereivel és extravagáns, ugyanakkor funkcionális uniszex dizájnnal ötvöz.
DÜSK elérhetőségek: Honlap/
Instagram/
Facebook/Webshop
Fotó: Martin Wanda, Donka Panna
Portré: Kósa Péter