Hogyan született meg a márka gondolata, milyen viszony fűz titeket a divatvilághoz?
Mindketten a divat területén dolgozunk – közel tíz éve. Amikor a Chocolate Mermaid gondolata megszületett, Livi a Marie Claire művészeti vezetője volt, Meli pedig az Áeron anyagbeszerzését és gyártását vezette. Egyszerűen csak ötvöztük az esztétikai és technológiai tudásunkat, amely ebben a közös szerelemprojektben egészen új formát öltött. De továbbra sem ez a főállásunk, mert abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a munkánkat is szenvedéllyel szeretjük.
Kiknek szól a márka?
Minden nőnek és lánynak, aki szívesen hord jó minőségű, minden szempontból etikus módon készült pólókat és pulóvereket. Soha nem lőttünk egy adott korosztályra, ezért nem is tervezünk szélsőséges fazonokat. Minden termékünk alkalmas arra, hogy egy kapszulagardrób részét képezze, a vásárló pedig eldönti, hogy melyik feliratot érzi annyira közel magához, hogy azt magán viselje.
Honnan jött a márkanév?
Egy nyári fröccsözés alkalmával pattant ki a fejünkből. Mindkettőnk férje óriási Playstation-rajongó, és az egyik ikonikus játékban szerepel egy Vanilla Unicorn nevű bár. Talán Livi férje vetette fel, hogy ez milyen jó márkanév lenne, de az összes Google-találat a játékhoz vezetett. A harmadik kör fröccs után logikus következő lehetőségnek tűnt a Chocolate Mermaid. Mindkettőnknek tetszett, ezért nem is agyaltunk tovább. Azóta is így születnek meg a márkával kapcsolatos döntések: amit mindketten zsigerből jónak gondolunk, azt megcsináljuk. Eddig működni látszik.
Honnan szoktatok inspirációt meríteni?
A márka teljes mértékben a kettőnk keresztmetszete. Időről időre összeülünk, és összedobunk mindent, ami szembe jött velünk az adott időszakban, és valamiért megtetszett. Legyen az fazon, felirat, szín – vagy akár a csomagolással kapcsolatos részlet.
Meséljetek az új kollekcióról!
Az új kollekcióban vannak olyan elemek, amelyek már régóta a fiókban voltak. Februárban tudtunk leülni megtervezni az idei évet, de nálunk is közbeszólt ez a minden szempontból rendkívüli időszak. Természetesen erre is reflektálunk az új termékeinken.
Kattints a galériára, és nézd meg a legújabb kollekció darabjait!
Fotó: Kocsis Tamás