Hogyan élted meg a karantén időszakát? Mit jelképez számodra ez a pár hónap „elvonulás”?
Szerencsére nagyon sok rendelés érkezett, így az elejétől a végéig dolgoztam. Nagyon szerettem, hogy úgy éreztem, semmi nem kötelező, kicsit olyan volt, mintha egy légüres térben töltöttem volna 2 hónapot. Számomra nem elvonulás volt, sokkal inkább feltöltődés.
Hogyan hatott a márkádra a karantén? Van olyan, amit ezentúl máshogy csinálsz, amin esetleg változtatsz?
Az elején – mint sokan – nagyon meg voltam rémülve, de szerencsére a márkámra nagyon jól hatott a karantén, és ez viszonylag gyorsan ki is derült. A kollekcióim struktúráján változtatni fogok, de ez még maradjon a mi titkunk, hogy hogyan.
Hogy látod a divatipar jövőjét – itthon és nemzetközi szinten is akár?
Biztosan lesznek változások, de szerintem már nagyon ráfért erre az iparágra. A történelem során többször is voltak nagy változások ezen a területen is, szerintem ez teljesen természetes és szükséges, hogy ne ugyanazt és ugyanúgy csináljuk állandóan.
A márkádon keresztül hogy tudsz reflektálni a megváltozott körülményekre?
A kollekció struktúrája fog változni, másként lesznek új darabok, más ritmusra lehet majd számítani az Anna Daubner márkától. Még fontosabb lett számomra, hogy a vásárlóim mit szeretnek, mire van igényük és mikor.
Mi az, amit megtartanál ebből a csendesebb időszakból – a saját életedben vagy akár a világban?
Az autók és a tömegek hiányát az utcákról. Csodálatosan furcsa érzés volt az, hogy kinyitom a belvárosi lakásom ablakát napközben, és csönd van. Nincs motorzúgás, nincs dudálás, hanem nyugalmat áraszt a város. Nekem ez nagyon fog hiányozni.
Mit jelképez számodra és a márkád számára az elkészült alkotás?
A jelent, a jövőt és a múltat. Több kollekció meghatározó motívuma került rá a képre, amik számomra egyenként és együtt is nagyon fontosak. A változást jelképezik, valamint azt, hogy vállaljuk mindenkori önmagunkat.