Hogyan hatott a márkádra a karantén? Van olyan, amit ezentúl máshogy csinálsz, amin esetleg változtatsz?
Alapvető változások szükségesek a márkánk szempontjából, hogy továbbra is kiszolgálhassuk a vevőinket, akiket imádunk, és nagyon köszönjük, hogy segítettek az elmúlt pár hónapban, és remélhetőleg még sokáig velünk lesznek.
Hogy látod a divatipar jövőjét – itthon és nemzetközi szinten is akár?
A divatipar szerintem két pólusúvá válik: egy kőkemény, nepotizmus uralta felső kaszt, ahová halandó ember sohasem képes bekerülni, a másik pedig haladó szellemiségű, rebellis, főleg lokálisan működő csoportok tömege, ami folyamatos lendületben van és állandóan változik.
A márkádon keresztül hogyan tudsz reflektálni a megváltozott körülményekre?
A Je Suis Belle-t már az első hetekben, március végére teljesen átszerveztem. Az üzletünket sajnos be kellett zárnunk, és a webshopra irányult a fókuszunk. Új termékek és racionálisabb árak szükségesek a további jó működéshez. Az a rendszer, amelyben eddig dolgoztunk, pillanatok alatt megsemmisült. Nagyon izgalmas új utakat nyitott meg a Je Suis Belle számára.
Mi az, amit megtartanál ebből a csendesebb időszakból – a saját életedben vagy akár a világban?
Sajnos számomra nem volt igazán csendes ez az időszak. Miközben a Je Suis Belle-ben kellett megoldani a feleslegessé vált kiadások okozta problémákat, és átgondolni a marketingstratégiát, valamint újraszervezni a gyártási folyamatokat, addig le kellett vezényelnem egy házfelújítást és két költözést. Nagyon termékeny és kreatív időszak volt. Húzós is volt, de ami nagyon hiányzik, hogy az utakon nem volt autós forgalom.
Mit jelképez számodra és márkád számára az elkészült alkotás?
Benczúr Emesével teljesen meglepő, de együtt töltöttük a karantén heteit, ezért kértem meg, hogy legyen ennek a fotónak a főszereplője. A Primavera kabátot, amit visel, számtalan kézzel hímzett gyöngyözött virág borítja: újjászületés és örök szépség.