A Tommy Hilfiger piacra dobta első hidzsábját
A divatház egy új műfajban próbálja ki magát, luxus alapanyagokból fátylat készít muszlim ügyfelei számára.
Jacquard szövetből, fényes lurexszállal készül a Tommy Hilfiger hidzsáb, aminek mintáját a márka logója, a TH adja. A divatház azért döntött a termék gyártása mellett, mert cégfilozófiájának szerves része a sokszínűség elfogadásának hirdetése. A hidzsáb arab szó takarót jelent, és azt a fátylat jelöli, amit a muszlim nőknek kell viselniük nyilvános helyeken. A hidzsáb az iszlámban a szerénységet, a titoktartást és az erkölcsösséget is jelenti.
A Tommy Hilfiger mellett többek között a Nike, az American Eagle, a Banana Republic és a House of Fraser is értékesít hidzsábot – ami pénzügyileg is jó döntés. A 2019/2020-as globális iszlám gazdasági jelentés szerint 2018-ban 1,8 milliárd muszlim fogyasztó mintegy 2,2 trillió dollárt költött olyan termékekre, amiket az iszlám ír elő. A hidzsábot az európai, a közel-keleti és az online üzletekben értékesítik.
Forrás: aol
Nyitókép: Getty Images
Ezt már olvastad?
Történelmet írtak a hidzsábot viselő modellel a samponreklámban
Egy sereg neves nemzetközi lap beszámolt a brit Amena Khan beautyblogger a L’Oréal Paris-val való együttműködésről. A kooperáció különlegessége, hogy a blogger az első hidzsábot viselő modell egy samponreklámban.