„Célom, hogy megforduljanak az utcán azok után, akik a kollekció darabjait viselik. És bár egy jó táska önmagában is öltöztet, egyre többször jelenik meg az igény egy teljes lookra, így az idei ősz–téli szezonra egy kapszulakollekciót is készítettünk” – árulja el Molnár Nini, a NINI márka alapítója.
Mivel a brand számára fontos a fenntarthatóság, a kapszulakollekció kizárólag megrendelésre érhető el a NINI Boutiqe-ban és a webshopon. A lokális gyártás és a maradék bőrök kreatív felhasználása szintén a márka fenntarthatóságra törekvését bizonyítják. A kollekciók tervezésében egy elismert olasz pattern maker is segíti Nini munkáját, hogy a táskák időtállóak és jól kihasználhatóak legyenek.
„A kollekcióim tervezésekor elsősorban a saját életemből inspirálódom, a saját személyiségem köszön vissza egy-egy darabban. Talán ezért is lettek a táskáim letisztultabbak, elegánsabbak az előző évekhez képest. Azért a lázadó személyiségem is visszaköszön, bár most a fazonok és a kiegészítők helyett inkább a színekben” – mondja a tervező.
További információ: ninimolnar.com
Olvass tovább!