Tommy Hilfiger amerikai dizájner eddig is szeretett más márkákkal és hírességekkel összedolgozni, így egyáltalán nem meglepő, hogy legutóbb az outdoor ruházatokra szakosodott Timberlanddel működött együtt, hogy megszülethessen egy 17 darabos, nagyon vagány kapszulakollekció, aminek minden apró részlete a ‘90-es évek hiphop életérzését idézi.
„Nagyszerű és nosztalgikus élmény volt az archívumunkban keresgélni, és a Timberlanddal közösen újra átélni a ’90-es évek Minden lehetséges! energiáját. Ez a kultúra formálta márkáinkat, mi pedig az akkori divatvilágot. A múlt ikonjait hoztuk vissza egy kapszulakollekció erejéig, amelyet persze a jelenre remixeltünk” – nyilatkozta a fogyatékkal élőknek is tervező Tommy Hilfiger.
„Az első közös kapszulakollekció örökségünk megünnepléséről és újrahasznosításáról szól. Átkutattuk az archívumunkat, hogy olyan ikonikus darabokat találjunk, amelyek ötvözik a klasszikus Tommy Hilfiger DNS-t a Timberland outdoor kalanddal. Az ilyen kulturális »adatbázis« bővítésének lehetősége minden tervező és alkotó számára nagyon izgalmas” – nyilatkozta Christopher Raeburn, a Timberland kreatív igazgatója, és hozzátette, a végeredmény egyszerre ismerős és ikonikus, újszerű és progresszív.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Vogue Fotó: Tommy x Timberland