Így ünneplik a Föld napját a luxusbrandek!

2021. április 21. |

A Föld napja, április 22., fontos dátum a legnagyobb tervezők és divatházak életében, hiszen ez is egy újabb lehetőség arra, hogy a fenntarthatóságra buzdítsanak.

Az új-zélandi–amerikai márka, az Allbirds mindenki számára ingyenesen elérhetővé tette azt a kalkulátort, aminek segítségével bármelyik brand kiszámolhatja az ökológiai lábnyomát. A márka szerint égetőn nagy szükség volna arra, hogy mindenki szembesüljön a riasztó valósággal.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Allbirds (@allbirds) által megosztott bejegyzés

Az Armani Exchange a vadon élő állatok védelmében a National Geographickal szövetkezett: április 22-én, a Föld napján pedig természetfotók ihlette ruhákkal jelentkezik.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Armani Exchange (@armaniexchange) által megosztott bejegyzés

A Föld napja alkalmából Salvatore Ferragamo újratervezte egyik klasszikus táskáját. Az Earth Top Handle táska száz százalékban megújuló nyersanyagból, újrahasznosított poliészterből készült.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Revista Vital (@revistavitalpanama) által megosztott bejegyzés

A Marc O’Polo, amely 2025-re teljes egészében klímasemleges lesz, 30 000 eurót adományoz együttműködő partnerének, a ClimatePartner alapítványnak, amely azzal a céllal jött létre, hogy az ökológia lábnyomuk csökkentésében segítse a vállalkozásokat.

A Ralph Lauren Earth Polója PET-palackból készül, egy pólóhoz átlagosan mintegy tizenkét darab flakont használnak fel. A brand célkitűzései között szerepel, hogy 2025-re 170 millió műanyag palackot vonjanak ki a természetből.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

COGGLES (@coggles) által megosztott bejegyzés

A Tommy Hilfiger One Planet kapszulakollekciója természetes vagy/és újrahasznosított alapanyagokból készült, a vásárlókat pedig arra biztatja, hogy vegyék ki részüket a harcból, ami csak együtt sikerülhet.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) által megosztott bejegyzés

A G-Star bemutatja, mit jelent a farmer-couture, Denim for Eart kollekciójával pedig azt bizonyítja, hogy a divat, a kreativitás és a fenntarthatóság nagyon jól működnek együtt.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

G-Star RAW (@gstarraw) által megosztott bejegyzés

A berlini Maison Hēroïne piacra dobta PET-palackból gyártott Kira Nano táskáját.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Maison Hēroïne (@maisonheroine) által megosztott bejegyzés

Forrás: Vogue Fotó: Getty Images

Olvasd el ezt is!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat