A tavalyi Kortalanság kollekció után a Lilla Sellei márka idén is visszanyúlt az art decohoz, hiszen ez a stílus ihlette a lila árnyalatokban játszó koktélpoharakkal és italokkal játszó mintát, visszahozva a régi idők önfeledt bulijainak hangulatát.
A kampányfotózáshoz a tervező, Séllei Lilla a Nádor utcában található Hilda éttermet választotta, és Hámori Zsófia fotóin valóban az a stílusos és fesztelen hangulat köszön vissza, amit a minta megálmodásakor vizionizált: három nő, három különböző karakter, mégis könnyed, vidám hangulat.
Többféleképpen használható táskák
A kollekció minden darabja praktikus, mégis elegánsnak hat: elfér benne a gyerek cucca, de bármikor átalakulhat egy esti csajos program stílusos kiegészítőjévé. A Cheers, Anyukám! üzenete: a nőiesség, a barátság és a bulizás öröme nem vész el, csak átalakul – és minden anyának jár egy kis lila koktél az élethez!
Exkluzív bulin mutatkozott be a kollekció
Mi is adhatta volna jobban át a kollekció üzenetét, mint egy koktélparti, ahova a tervező, Séllei Lilla a VIP csoport tagjait és azok barátnőit invitálta meg? Az ötlet népszerűnek bizonyult, hiszen az idén is a Pikszis Galériában rendezett eseményen nagy volt a tolongás! A rajongók nemcsak a csajos kikapcsolódás miatt jöttek, hanem a kollekciót is gyorsan, még a helyszínen elkapkodták – több táskafazon fél óra alatt elfogyott.

Fotó: Hámori Zsófi Haj: Tábori Kyra Styling: Kesjár-Engel Nóra Smink: Miklós Glória Modellek: Manka, Vivi, Kyra