Nem lehet könnyű feladat kreatív és izgalmas reklámkampányt csinálni egy olyan végtelenül hétköznapi tárgynak, mint egy mosogatótálca, de a SHOCK-nak sikerült magasra tennie a lécet. A reklámfilmben a punklegenda Iggy Pop félmeztelenül trónol, miközben jellegzetes orgánumán elmeséli, hogyan születtek meg a mosogatótálcák a bajor erdő mágikus környezetében. Valószínűleg ember nincs a földön, akit érdekelne ez a történet, Iggy Pop tolmácsolásában (és néhány elképesztően bizarr, antropomorfizált erdei állat közreműködésének hála) azonban tényleg a képernyő elé szegez a szürreális jelenet.
A letisztult, elegáns Green Sink mosogatótálcák – ahogyan az énekes is hangsúlyozza – fenntartható módon, a természettel harmóniában készültek a környező erdőkben található kvarchomokból. A helyben gyártott mosogatótálcák eddig is körülbelül 60 százalékban fenntarthatóak voltak, az új, prémium Green Sink mosogatótálcák azonban már 99 százalékban természetes, megújuló vagy újrahasznosított alapanyagokból készültek.
Forrás: DesignBoom