Trendékszerek PANDORA „szelencéjéből”

2013. augusztus 22.

Az önkifejezés merész, kreatív lehetőségét valósíthatják meg azok a nők, akik a PANDORA ékszereket választják. Ellentétben az eddig megszokott ékszervásárlási hagyományokkal ezentúl kedvünkre naponta változtathatjuk meg karkötőnket, fülbevalónkat vagy éppen nyakláncunkat. Az alapláncra ugyanis hangulatunkhoz, öltözékünkhöz illő újabb és újabb „charms”-okat illeszthetünk, így kedvünkre variálhatjuk egyedi ékszerünket.

A PANDORA Jewelry-t 4 fő különlegessége különbözteti meg a többi hagyományos ékszertől:
– a rendkívül széles színpaletta és „charms” variációk
– az egyetlen olyan márka, amelynél az alapláncok mérete centiméterenként változik (16–22 cm)
– minden ékszer belső menetes, ezért nem kell végkarikákat a láncra feltenni
– a klasszikus ezüst mellett az arany kollekcióból is válogathatunk

A PANDORA ékszerek ezüstből illetve 14 K-os aranyból készülnek, amelyek cirkonkővel vagy brilliánssal díszítettek. A könnyen és ötletesen variálható „charms”-ok muránói üvegkombinációk.

„3 éve találkoztam először a PANDORA ékszerekkel egy bázeli kiállításon. Azonnal megtetszett és régi vágyam volt, hogy megnyithassak egy mono shop-ot Budapesten. Dinamizmusunknak és töretlen kitartásunknak köszönhetően 2009 júniusától a magyar vásárlók is megismerhetik a PANDORA színes világát. A lányommal, Simon Zsuzsával közös célunk és koncepciónk alapja a hazai piac teljes fel- és kiépítése.” – mondta Simon Péter ügyvezető.

A PANDORA márka rövid története

A PANDORA márkát a Per és Winnie Enevoldsen házaspár alapította 1982-ben Dániában. A tradícionális dán design és minőség az alapja, azoknak az ékszereknek, amelyeket a kezdetektől fogva Thaiföldön kézzel készítenek saját gyárukban. A felismerhető és összetéveszthetetlen PANDORA designért Lone Frandsen tervezőnő, valamint munkatársa Lisbeth Larsen a felelős, aki 1996-ban a Georg Jensentől csatlakozott a PANDORA tervezői részlegéhez. A két hölgy közösen az elmúlt években – a többi között – a márka legismertebb ékszerét a „charm karkötőt” fejlesztette ki.

Az elmút 25 év alatt a két fős üzlet világmárkává nőtte ki magát, amely 20 országban kapható Európán kívül, Ausztráliában, Új-Zélandon és Észak-Amerikában is.

2008-ban a PANDORA-t az INSTORE magazin a „Hottest Brand”-ek közé választotta.

Magyarországon a budapesti – Bp. V., Kígyó utca 4. – szám alatt található PANDORA mono shop mellett az ékszerek megvásárolhatóak a Mammut II. és az Árkád bevásárlóközpontokban is.

Kihagyhatatlan nyitási akció

A PANDORA Jewelry nyitási kedvezménnyel várja kedves vásárlóit. Az első 200 vásárló, aki 15.000 forint felett vásárol ezüst vagy arany ékszert az alap-karláncot ajándékba kapja.

Infó: www.PANDORA-jewelry.com/hu[1]

References

  1. ^ www.PANDORA-jewelry.com/hu (www.PANDORA-jewelry.com)

‘),