Együtt erősebbek vagyunk

2019. április 09.
Együtt erősebbek vagyunk! - a Triumph tavaszi kampányában három gyönyörű sztáranyuka, Mádai Vivien, Ördög Nóra és Tatár Csillamutatja meg kedvenc Amourette melltartóját.

A kampány a tavalyi nagy sikerű „TogetherWeTriumph” – Együtt erősebbek vagyunk kampány folytatása, mely arra hívta fel a figyelmet, hogy milyen fontos a női összefogás és az, hogy a nők támogassák egymást a mindennapokban.

Csilla, Nóri és Vivi az elmúlt évben több Triumph kampányban is szerepeltek, évek óta nagy rajongói a márkának. Nemcsak szépek, de sikeresek is, gyönyörű gyerekeik, csodás családjuk van és példaértékű életet élnek. Több éve külön-külön a márka nagykövetei és a privát életben is nagyon jó kapcsolatot ápolnak egymással. Ezért is tartották fontosnak, hogy most együtt mutassák meg magukat a kamera előtt, így szimbolizálva azt, hogy milyen fontos a női összetartás és hogy a nők támogassák egymást.

A Triumph, több mint 135 éve dolgozik azon, hogy a női önbizalmat erősítse és tökéletes kényelmet biztosító melltartókat gyártáson. A tavaszi kampány főszereplője, az ikonikus Amourette kollekció már több mint 60 éve a vásárlók kedvence. Széles fazon, szín- és méretválasztékából garantáltan mindenki megtalálja magának azt a legkényelmesebb fazont, amiben a legjobban érzi magát, a nap minden percében.

A tavaszi kampányban mindenki a személyiségéhez legközelebb álló modellt mutatja be.

Mádai Vivi, a klasszikus Amourette 300 fazon merevítős verzióját viseli, trendi mentazöld színben.

„Évek óta rajongva szeretem a Triumph termékeit.  Ez a mentazöld csipke rögtön elvarázsolt, tökéletesen illik a személyiségemhez, biztosan tart és szexinek érzem magam benne. A színe pedig pont passzol a tavaszi pasztell ruhatáramhoz. A Triumph számomra évek óta sokkal több, mint melltartó. Olyan, mint egy jó barátnő, magabiztosságot ad, biztos pont az életemben. Tudom, hogy a melltartó választásban nem kell kompromisszumot kötnöm. Nagyon örültem, hogy a tavalyi nagy sikerű „Együtt erősebbek vagyunk” kampány után,  idén Csillával és Nórival együtt állhattunk kamera elé. Nagyon jó hangulatú fotózás volt, amit a képek is egyértelműen tükröznek. Szuperül éreztük magunkat egymás társaságában. Együtt tényleg erősebbek vagyunk – én és a csajok és a melltartónk.”

Ördög Nóri az Amourette Charm kollekció finom bézs árnyalatú, virágos díszítésű szivacsos melltartóját választotta.

„Már tavaly szeptemberben elvarázsolt ez a kollekció, amikor a férjem kamerája előtt igazi Nőnek érezhettem benne magam. A fotózásra választott modellt sokat viselem a hétköznapokon is. Örültem ennek a visszafogott virágmintának, mert nagyon jól passzolt a tavaszi hangulatomhoz és a fehér ruháimhoz. Enyhén szivacsos kosárkialakítása pedig tökéletes dekoltázst varázsol. Nagyon szívesen vállaltam a kampányt, mert az őszinte és hiteles összekapcsolódásokban hiszek. Anyukám tini koromban kézen fogott, és megvette nekem az első melltartómat, egy push up-os Triumphot. Elmondani nem tudom, mennyire büszke voltam rá… Szóval már a nővé érésem folyamatában is ott volt mellettem ez a márka, és megtisztelő, hogy 2 gyerek anyukájaként is képviselhetem a brandet, és a fotókon keresztül a nőiességet. A kampány üzenete a női összefogásról szintén közel áll a szívemhez: számtalan élethelyzetben megtapasztaltam már, hogy mi, nők milyen hihetetlenül erősek vagyunk, ha összefogunk. Alig vártam, hogy Vivivel és Csillával is találkozzunk, mert mindig van egy csomó megbeszélni valónk és ez most is így történt! Hogy közben fotók is készültek ezen a szuper napon, az már valójában csak hab a tortán! fotózás előtt kicsit izgultam  milyen lesz 2 másik gyönyörű nővel együtt a férjem kamerája előtt pózolni. De gyorsan beigazolódott, hogy szuperül tudunk együtt dolgozni és együtt tényleg erősebbek vagyunk.  Na és az is fontos, hogy a férjem nőként 10 év után is vonzónak és szépnek lásson. Igazi ünnep, amikor ő fotóz! Rengeteg bókot zsebeltem be aznap tőle, és ez a töltet visz előre a hétköznapokon.  Köszönöm a Triumph-nak ez a csodás élményt és a kedvenc Amourette melltartómat!”

Tatár Csilla, a Triumph Amourette Charm halvány rózsaszín szivacsos melltartóját választotta.

„4 évvel ezelőtt a Triumph fotózás megváltoztatta az életemet. Emlékszem az akkori fotózáson már számoltam vissza a napokat és alig vártam, hogy megvehessem a terhesség tesztet. A fotózás után pár napra pedig már ott volt a kezemben a pozitív teszt.:) Így számomra ez a kampány egy igazán szívmelengető „munka” volt, hiszen a kisfiam idén lesz 4 éves. Azóta is  különleges kötődés fűz a márkához. Nem csak a termékekhez, hanem a szellemiségéhez is. Hihetetlen boldogság volt számomra, hogy felkértek ehhez a kampányhoz, és hogy Nórival és Viviel együtt állhattam kamera elé. Nagyon szeretem mindkettőjüket, tiszta, őszinte emberek. Vivivel az anyaság hozott össze minket és soha nem fogom neki elfelejteni, hogy mennyi mindenben segített nekem az anyává válás kezdeti nehéz időszakában. Nóritól pedig érdemes tanulni, a munkához való hozzáállása, a szorgalma példaértékű. És az a kedvesség, ami árad belőle nagyon inspiráló.  A közös munka során ismét beigazolódott, hogy „Együtt tényleg erősebbek vagyunk!” A képekre egy halvány rózsaszín szivacsos melltartót választottam, a pántokon finom csipkedíszítéssel. Hűen tükrözi a visszafogott, letisztult stílusomat, ugyanakkor biztosan tart és sima kosár kialakításának köszönhetően nem látszik át szűk ruhák alatt sem. A fotózás csodás élmény volt a két lánnyal és hihetetlen energiával töltött fel. Még azt is elfelejtettem, hogy fogszabályzóm van, és hihetetlen felszabadultan mosolygom a képeken. Együtt tényleg erősebbek vagyunk! Köszönöm lányok, köszönöm Triumph és imádom az Amourettem-et!”

További infó: www.triumph.hu,
Facebook.com/TriumphHU,
Instagram: @triumphlingerie,
YouTube: Triumph International Magyarorszag

Promóció