A NEMZETKÖZI NŐNAP ALKALMÁBÓL AZ ALÁBBI KÉRDÉST TETTE FEL A L’ORÉAL A NŐKNEK:
„MIT JELENT ÖNÖKNEK A SZÉPSÉG?”
… ÉS HOGY MIK VOLTAK A VÁLASZOK?
A L’Oréal Paris kommunikációs kampányaiban mindig inspiráló nőket, a női egyenjogúságért való küzdelmet állítja középpontba, és felsorakoztatja mindazt, ami a szépséget és inspirációt jelenti a hölgyek számára.
A március 8-án ünnepelt nemzetközi nőnap alkalmából a L’Oréal Paris úgy döntött, hogy egy átfogó kutatás során megvizsgálja, mit jelent a magyar nők számára a szépség, illetve hogy hogyan értékelik önmagukat. A témában összesen közel 2500 nő körében végeztek kérdőíves megkérdezést Szlovákiában, Csehországban és Magyarországon.
Ezúton köszönik valamennyi résztvevőnek, hogy őszintén megosztották a véleményüket és az érzéseiket. Kiderült, hogy mik is azok a legfontosabb tényezők, amiktől magabiztosnak érzik magukat, amiknek köszönhetően nem félnek önmagukat adni, illetve, hogy mit is jelent a nőknek a szépség. A válaszok rendkívül inspirálók voltak, amelyeket ezúton szeretnének megosztani mindenkivel.
Akárhogyan is érzi magát a bőrében, miközben ezeket a sorokat olvassa, soha ne feledje, hogy ÖN MEGÉRDEMLI!
MIT JELENT SZÁMUKRA A NŐI SZÉPSÉG FOGALMA?
A magyar hölgyek számára a szépség egy átfogó fogalom: a szép nő karizmatikus, természetes és jól ápolt, de a külső megjelenésen kívül a belső harmónia és a kisugárzást is fontos. Sokan a belső szépségre (személyiség és báj), illetve a kozmetikumok használatára asszociálnak a női szépségre gondolva. A megkérdezettek többsége szerint a hosszú haj a női szépség szimbóluma.
És hogy kik a legszebbnek tartott hírességek? A legtöbb magyar nő Julia Roberts-et és Jennifer Anistont tartja a női szépség szimbólumának.
MIKOR ÉRZIK MAGUKAT SZÉPNEK?
A legtöbb nő számára alapvető fontosságú a harmónia ahhoz, hogy szépnek érezze magát. Ezért fontos, hogy egyensúlyban érezzék magukat, kipihentek legyenek, és tudják, hogy számíthatnak másokra. Sokak számára a külső tényezők – például egy csinos ruha, vagy egy szép smink viselete – is fontos szerepet játszanak abban, hogy dekoratívnak érezzék magukat. Emellett a páruk dicsérő szavai kifejezetten erősíthetik a nőkben ezt az érzést.
82% azon a véleményen van, hogy egy hölgynek elsősorban önmagát kell elfogadnia, ahhoz, hogy kívülről is szépnek tűnjön.
80% szerint fontos, hogy elégedettek legyünk a külsőnkkel.
67% úgy gondolja, hogy fontos, hogy jó formában legyen.
MIVEL TUDJÁK ELÉRNI, HOGY JÓL ÉREZZÉK MAGUKAT?
Leginkább akkor érezik jól magukat a bőrükben, ha kevés stressz éri őket, így eleget pihenhetnek, és még a hobbijaikra is jut idejük. A megkérdezettek 60%-a akkor érzi vonzónak magát, ha sportos, éppen fodrásztól érkezik, és szép sminket visel.
HOGYAN JÁRULNAK HOZZÁ A DEKORKOZMETIKUMOK AHHOZ, HOGY JÓL ÉREZZÉK MAGUKAT?
A magyar nők 72%-a használja a dekorkozmetikumokat valamilyen bőrhiba elfedésére.
A hölgyek 70%-a érzi magát nőiesebbnek, ha dekorkozmetikumokat használ, és ezek a termékek egyben hozzájárulnak a magabiztosságuk erősítéséhez.
59% számára a sminkelés hozzátartozik az átlagos mindennapokhoz.
TIPP: A True Match alapozók megújult, extra hidratáló formulája hialuronsavval, vitaminokkal és antioxidánsokkal gazdagított, és természetes fedést biztosít a mindennapok során.
AZ UTOLSÓ KÉRDÉS A NEMZETKÖZI NŐNAPHOZ KAPCSOLÓDIK. ÜNNEPLI EZT A NAPOT? AMENNYIBEN IGEN, HOGYAN?
A megkérdezett hölgyek 40%-ának örömet okoz, ha nőnap alkalmából megajándékozzák, 25 %-uk számára pedig már az is jólesik, ha gratulálnak neki ezen a napon.
„A családomtól legalább egy puszit szeretek kapni, és mindig örülök a kollégáimtól kapott virágnak vagy édességnek” – Eszter, 44 éves
„Szeretem a nőnapot, hiszen ez a nap rólunk szól!” – Regina, 25 éves
Összességében elmondhatjuk, hogy a L’Oréal Paris kutatása alapján a magyar nők többsége akkor érzi szépnek magát, ha van elég ideje magára, frizurája rendben van, szépen felöltözött és kisminkelte magát. A L’Oréal Paris ez utóbbiban tud a nők segítségére lenni!
A kutatásról: A kérdőíves megkérdezést a Wavemaker 2020 januárjának második felében folytatta le L’Oréal Paris márka megbízásából. A mintát 814 18–65 éves korosztályú nő képezte.
Boldog nőnapot kíván a L’Oréal Paris!
Promóció