A Triumph pontosan tudja, a kényelem mindenki számára mást jelent. Ez nemcsak személyenként, de akár napról napra is változhat. A kampány célja, hogy ezt a különbözőséget minél többen felismerjék, megbecsüljék, sőt ünnepeljék – a Comfort My Way abban segíti a nőket, hogy megtalálhassák a számukra ideális, testreszabott komfortérzetet, és ennek a kényelemnek köszönhetően önbizalommal telve tudják élvezni minden nap minden pillanatát.
A Triumph egy fülbemászó dal feldolgozásával indítja a kampányt: nem véletlen, hiszen énekelni is akkor szoktunk, amikor igazán felszabadultnak érezzük magunkat. És a Triumph célja pontosan ez: szeretné, ha a nők felszabadultan éreznék magukat a hétköznapokban és a különleges alkalmakkor is.
A kampányhoz négy nemzetközi influencer készítette el a Backstreet Boys híres dalának, az „I Want it That Way”-nek egyedi feldolgozását. Az eredeti szöveget úgy alakították át, hogy azonosulni tudjanak vele azok a nők, akik számára fontos a kényelem.
„Nem számít, hogy éjjel van-e vagy nappal
Mindig önmagunk akarunk lenni
Hagyom, hogy átjárjon az érzés:
A saját utamat járom.”
“A Triumphnál mindig a nők állnak a középpontban, no és persze a nők különleges igényei. Olyan márkaként, amely állandó párbeszédet folytat a vásárlókkal, megértettük, hogy a kényelem már nem csak az otthon töltött időben fontos. Ezért olyan termékek fejlesztésébe kezdtünk, melyek lehetővé teszik, hogy a nők stílusuktól függetlenül bármikor jól érezhessék magukat, legyen szó munkáról, szórakozásról, sportról vagy pihenésről” – mondja Isabelle Bernier, a Triumph európai marketing vezetője a kampány kapcsán.
A Triumph ahhoz is segítséget nyújt, hogy a vásárlói megtalálhassák a számukra legkényelmesebb darabokat. Mégpedig egy személyre szabott melltartó próbával, melyre időpontot foglalhatnak az erre a célra kijelölt üzletekben, és szakemberek segítségével kiválaszthatják a legideálisabb fehérneműket.
Promóció