Nem ez az első eset, hogy Bence a kamerák mögött is bizonyítja tehetségét, már tavaly is dolgozott együtt a drogériahálózattal.
„A tavalyi filmekhez hasonlóan nem csak szereplőként vettem részt a projektben, hanem a kreatív koncepciót is én találtam ki, valamint az én csapatom gyártotta a kisfilmeket – mesélte lelkesen Bence, aki elárulta, az általa vezetett tévéműsokban is gyakran vesz részt a háttérmunkákban, szereti szabadjára engedni a kreativitását. – Szeretem azt, amikor a végén összeáll egy ilyen produkció, és a közönség látja a munkánk eredményét.”
Bence televíziós gyakorlata természetesen nagy segítség volt a munka során, amelyben elrejtette egyik legnagyobb „szerelmét”, a focit is.
„A reklámfilm mellett egy spontán social kihívást is kitaláltunk, ami arról szól, hogy az adott cég futárai akár 5 órán belül házhoz viszik a megrendelt termékeket, én pedig kipróbáltam, mennyi idő alatt lehet összeszedni mindent ehhez a raktárban. Addig kellett teljesítenem a kihívást, míg a focilabda, amit felrúgtam a tetőre, a másik oldalon landolt. Nem mondom, hogy könnyű volt, de érdekes volt végignézni, hogy egy-egy adott termék hány állomáson megy keresztül, amíg az online rendeléstől eljut a vásárlóhoz, ennyire rövid idő alatt – magyarázta a műsorvezető, aki újra elővette a nézők egyik kedvenc fiktív karakterét, Richykét is, két kisfilm erejéig. Korábban már szerepelt Rossmann reklámban Richyke, nagy sikerrel, ezért most visszatért” – tette hozzá Bence.
Promóció