Ahol egy gyerek sem fog unatkozni: Mövenpick BalaLand Resort Balaton

2023. április 17.
A Balaton mindig jó választás, akár kettesben, akár családosan szeretnénk kikapcsolódni. Ha pedig ötcsillagos kényelemre vágyunk, a Szántódon nyílt Mövenpick BalaLand Resort Balaton a mi helyünk. Minket teljesen elvarázsolt.

Télen is varázslatos, de nyáron indul be igazán az élet a Balatonon. Legalábbis eddig így volt. Mostantól azonban az év bármely időszakában élvezhetjük  a világhírű prémium vendéglátó Accor-márka  első magyarországi  prémium Mövenpick szálláshelyét. A Balaton partján található első ötcsillagos szálloda, a Mövenpick BalaLand Resort Lake hamisítatlan svájci vendégszeretettel várja a a világ minden tájáról érkező utazókat, abszolút mérföldkőnek számít a helyi vendéglátás és a turizmus palettáján.

A Balaton partján található szálloda nemcsak a luxus kényelmét és a minőséget nyújtja számunkra, de arról is gondoskodik, hogy a kicsik is felhőtlenül élvezzék az itt tartózkodást. A szálloda belső kialakítása és a szomszédságéban található Family Park BalaLand ötletét ugyanis Jules Verne 80 nap alatt a Föld körül című regénye által inspirálta. Ahogy belépünk a szálloda impozáns előtermébe, Willy Fog máris köszönti a kicsiket, és a mese képi világa a hotel karibi-kolonialista dizájnjába illeszkedve köszön vissza ránk aztán innen-onnan.

Itt aztán az sem számít, hogy jó vagy éppen rossz az idő. A hotelből kilépve egy csodás parkon sétálhatunk át az egyedülálló beltéri és kültéri családi parkba, a Family Park BalaLandba, ahol biztos, hogy nem hangzik el egy gyerek szájából sem, hogy unatkozik. A 6000 négyzetméteres fedett és még ennél is nagyobb szabadtéri parkban nem csak vízi vidámpark és kalandpark felel a kicsik szórakozásáért, de egészen elképesztő élmények is.

A BalaLand Family Park a gyermekeknek, különösen az óvodáskorúaknak tökéletes szórakozás. A 6000 négyzetméteres fedett és még ennél is nagyobb szabadtéri terület vízi vidámparkkal és kalandparkkal, de számos olyan élményelemmel és játékkal is várja a kicsiket, amivel máshol nem találkozhatunk. Itt is a 80 nap alatt a föld körül hangulatba csöppenhetünk: a klasszikus játszóházas elemeken jóval túlmutat a park felszereltsége. Egészen varázslatos mesevilág tárul fel előttünk. A Family Park a kalandos részein túl wellnessrészleggel és szaunaparkkal is felszerelt. Ha pedig megéhezünk, az étteremben elképesztően finom falatok várnak minket – a helyben sütött kenyeret mindenképpen kóstoljuk meg, és ha olasz életérzésre vágyunk a Balatonnál, melegen ajánljuk, hogy a pizzájukat se hagyjuk ki.

Nézd meg galériánkat!

6 fotó megtekintése

A családi park egy napra is tökéletes program, de ha hosszabb időt töltenénk itt el, a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 109 modern és kényelmes, prémium minőségű szobái közül választhatunk. Kifejezetten családosok részére a hotelben 46 lakosztályt is kialakítottak. A kényelem és a luxus mellett minden szobában visszaköszön a 80 nap alatt a Föld körül Willy Foggal téma.

Persze ránk, felnőttekre is gondoltak: a szálloda negyedik emeletén található spában mi is kikapcsolhatunk. A három szaunával, sókabinnal, gőzkabinnal és páros terápiás szobával felszerelt spából pedig, ha már minden kipróbáltunk, a Balatont kémlelve relaxálhatunk. Páratlan élmény! Egy kiadós szaunaszeánsz után nem is lehet más vágyunk, mint kiélvezni a kulináris élményeket. Az ínyencek számára a Pirate Restaurant & Terrace kínál luxus svédasztalos reggelit és vacsorát, amit a kortárs nemzetközi konyha, a legjobb helyi specialitások, valamint a Mövenpick válogatott egyedi fogásai ihletnek. Ha pedig már tele a hasunk is, érdemes kipróbálnunk az igazán különleges koktélkínálatból egyet-egyet, amelyet a szálloda bárja, a Reform Club kínál. Ahol egészen úgy érezhetjük magunkat, mintha abban a 19. századi londoni klubban üldögélnénk, ahonnan Willy Fog útnak indult.

Nézz szét a szálloda honlapján!