A Visa megbízásából végzett felmérésből[1] kiderül, hogy a mindennapi élet szervezésével kapcsolatos prémium banki szolgáltatások egyik legmagasabbra értékelt előnye az ügyfelek számára a reptéri, illetve az asszisztencia szolgáltatások. A Visa Prémium Program szolgáltatásai pont ezeken a területeken nyújtanak megoldásokat. Akár családi nyaralást szervezünk, akár a napi teendőkkel vagyunk elfoglalva, a Visa Prémium Program szolgáltatásai mindig kéznél vannak, hogy megkönnyítsék életünket.
Az igényes utazók számára különösen fontosak lehetnek az utazásszervezés során igénybe vehető concierge szolgáltatások, valamint a prémium reptéri várók által nyújtott kényelmes várakozás lehetősége, melyeket a Visa Prémium Program kínál. Járatkésés vagy -törlés esetén pedig a Visa leveszi ügyfelei válláról az ügyintézés terhét.
A kártyabirtokosok a Visa Luxushotel kollekciójában lévő szállodák exkluzív szolgáltatásait is élvezhetik, a Bidroom rendszerrel pedig kedvező szállásajánlatokban részesülhetnek anélkül, hogy a kényelemből és a színvonalból engedniük kéne.
De nem csak az utazások során élvezhetjük a Visa Prémium Program által nyújtott előnyöket. A program a hétköznapokban is segítségünkre van, legyen szó akár egy sürgős csomagküldésről, egy nehezen elérhető éttermi asztalról, egy exkluzív eseményre szóló belépőről vagy akár egy sürgős javításról a lakásban.
A Visa Prémium Program tagjai számára elérhető egy különleges orvosi telekonzultációs lehetőség is, amelynek keretében a kártyakibocsátó feltételei szerint magyarországi belgyógyász szakorvossal egyeztethetnek díjmentesen.
Ráadásul a Visa Prémium Program weboldalán keresztül minden hónapban új, magyarországi kereskedők kedvezményes és exkluzív ajánlatait érhetik el a kártyabirtokosok.
További részletekért látogasson el a Visa Prémium Program weboldalára.[2]
[1] A Visa Consulting & Analytics Benefit Study negyedik kiadása. A Visa megbízásából készült felmérést a Minds & Roses végezte 12200 fős mintán, beleértve a belépő szintű, tehetős, vállalati és fiatal (13–18 éves) ügyfél szegmenseket Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Magyarországon és Szlovákiában, 2023 júniusától augusztusig. Az adatfelvétel CAWI módszerrel történt.
[2] A Visa fenntartja annak jogát, hogy a tájékoztatásban szereplő termékek és szolgáltatások kondícióit módosítsa.
Promóció