Radikálisan más, merőben nőies – Julia Roberts hozza el a boldogságot

2024. szeptember 09.
Egy illat, amely az általunk megélt boldogságot képviseli. Julia Roberts mutatta be a La vie est belle L'Elixir névre keresztelt új illatot, amely pontosan olyan merész, mámorító, mint a parfümhöz készült kampányfilm.

Mit jelent a boldogság? A kérdésre adott válaszunk folyamatosan változik. A boldogságot akkor találjuk meg, ha nem külső megerősítéstől tesszük függővé, sokkal inkább befele figyelünk, és felismerjük, hogy a saját boldogságunk forrása csak önmagunk lehetünk. A Lancôme is hisz abban, hogy a kulcs, ha valóban szeretjük önmagunkat. Ez az inspiráló gondolat ihlette a Lancôme La vie est belle merész, új változatát, a La vie est belle L’Elixir illatot. Merészebb, élesebb és mélyebb kompozíciója révén azt a felemelő, intenzív mámort érzékelteti, amelyet a saját boldogságunk felvállalása jelent.

Julia Roberts a főszerepben

Egy merész, a boldogságot hirdető illatot ki más képviselhetne egy szenzációs kampányfilmben, mint Julia Roberts. Az új kampányt ráadásul az Oscar-díjas rendező, Damien Chazelle rendezte. A díva és a rendező most először dolgoztak együtt, és arra törekedtek, hogy azt az önmagunk iránt érzett radikális szeretetet fogalmazzák meg, amelyet az illat képvisel. A L’Elixir filmje Párizs utcáival a háttérben Julia Robertset a legszebb, legszellemesebb és legellenállhatatlanabb formájában mutatja, amint a pillanat örömét átélve a saját boldogságát ragadja meg.

Chazelle, aki többek között a Whiplash, az Az első ember, a Babylon és a Kaliforniai álom című filmeket rendezte – ez utóbbiért a legjobb rendezésért járó Oscar-díjat is elnyerve –, a La vie est belle L’Elixir filmjében is sajátos látásmódjára támaszkodik. A spontaneitásáról és zeneiségéről híres Chazelle munkái az általa teremtett világok gazdagságával tűnnek ki. A romantikus párizsi háztetők között játszódó kampányfilm sem kivétel. Julia Robertset egy gyönyörűen költői, sorsfordító pillanatban láthatjuk, ahogyan a saját útját választja mások elvárásai helyett. Chazelle kamerája varázslatos módon megállítja az időt, miközben a színésznő a Diadalív tetejéről nézi Párizst, és megtapasztalja azt a felemelő érzést, hogy saját történetének szerzője lehet. A magával ragadó rövidfilmet ráadásul Chazelle 35 mm-es filmre forgatta, hogy megidézze a mozi aranykorát.

Az illat titkai

Az új illatot Antoine Maisondieu és Christophe Raynaud (Givaudan) mesterparfümőrök álmodták meg, amelyben a virágos, fás, gourmand illat a nemes ibolyalevél és a finom kakaóvaj hívogató kontrasztja körül formálódik. 

A L’Elixir addiktív vonzerejét már az illatot nyitó, likőrös málnaakkord is sejteti. Ez összefonódik a lédús körte ellenállhatatlan tónusaival, valamint a bergamott szív és a zöld mandarin szuperesszenciájának élénk, citrusos jegyeivel. Ezt követően a buja ibolyalevél és a rózsa egy ragyogó virágos csokor harmóniájában egyesül. A texturált, bársonyos ibolyát – a La vie est belle védjegyét – a rózsa tovább fokozza, megidézve a L’Elixir új, virágos modernségét. Az illat addiktív intenzitását a szívet átszövő kakaókivonat is kihangsúlyozza. A L’Elixir megkérdőjelezhetetlen érzékisége az élénk, testes kakaóvajban teljesedik ki. A cédrusfa mélységet kölcsönöz a kompozíciónak, míg a pézsma akkord elmélyíti az illat jellegét. A benzoingyanta tejes, karamellás aspektusai áthatják ezeket a jegyeket.

Nem kétség, hogy a L’Elixir illatban a kifinomultság és a páratlan magabiztosság egyesül.

Promóció