Amikor két élvezet találkozik: a VID rövid története

2024. december 20.
A VID egy kávét és bort ötvöző szénsavval dúsított ital, amely 2022 nyarán robbant be piacra. A három ízvilágot ötvöző VID története még csak most kezdődik és mi nem tudunk betelni vele!
A VID egy kávé felhasználásával készült boralapú ital

Az ötlet napra pontosan 2018. március 31-én született meg a két ötletgazda, Bátori Tamás és Dürgő Dominik fejében, egy ismerősnél tartott otthoni alapozás alkalmával, egy-két palack rosé társaságában. 

Bátori Tamás és Dürgő Dominik, a VID megálmodói

Bátori Tamás és Dürgő Dominik, a VID megálmodói

Az alapozás során Dominik készített Tamásnak egy kávét, és a mosogatás elkerülése érdekében a rosét a kávéscsészébe töltötték ki. A kitöltött bor és kávé ízének együttese igaz, elsőre nem passzolt a kellemes illathoz, amelyet a kávéscsésze árasztott, azonban a fiúk egyből munkához láttak, és kellő motivációval, kitartóan dolgoztak egy harmonikus ízvilág kidolgozása érdekében. A VID egy olyan értékkódexszel született, amely szem előtt tartja a jó életérzést, támogatja a minőségi időtöltést, és az emberi kapcsolatokkal való törődést egy ital társaságában. A piacra kerülés során a termék ezeknek az elvárásoknak eleget is tett. 

A kávé felhasználásával készült, szénsavval dúsított, ízesített boralapú italban egyszerre találkozik az édes, kesernyés és savanykás ízvilág. A VID lehetővé teszi, hogy a borban található tanninok – amely a borban a legfontosabb előforduló cserzőanyag – találkozzanak a kávéban lévő csersavakkal. Ezt a harmóniát, amelyet a kávé és a bor egysége képez, a későbbiekben szénsavval dúsították, amely még jobban kiemelte az ízek harmóniáját. 

Fogyaszthatjuk csapolt, illetve palackozott formában, behűtve is. A különböző igények és ízlés kielégítése érdekében az ital rosé, vörös- és fehérbor felhasználásával többféle variációval is szolgál. 

 
A VID kávét és bort ötvöző szénsavval dúsított ital.

A VID kávét és bort ötvöző szénsavval dúsított ital.

A terméket és alkotóit egyértelmű és állandó fejlődés jellemzi. A kezdetekben önerőből, később befektetők segítségével építették a brandet, amellyel elkezdtek valami olyat, amit eddig senki nem csinált. 

A VID már több rendezvényen is megjelent, többek között az első Marie Claire Bistro eseményen. A 2023-as Egri Adventen különleges forralt formájában ismerhette meg a közönség, ezzel a termék portfóliójába hozva az ünnepi érzést is. A 2024-es évben pedig road show-ra indulva vették vállukra a vállalkozók a fesztiválszezont, hogy országszerte megismerjék a VID-et és mindazt, amit képvisel.

Nézd meg az eseményen készült videónkat:

Promóció