A Capsicum Club nem egyszerűen egy helyszín, hanem egy gasztronómiai tér, amely inspirációt kínál, teret ad a találkozásoknak, ahol az ízek és gondolatok egymást erősítik. Egy olyan kezdeményezés, amely hűen tükrözi az Univer filozófiáját.
Az esemény résztvevői között volt Szemereyné Pataki Klaudia, Kecskemét polgármestere, Ivkovićné Béres Tímea, a Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft. ügyvezetője, Barta Dóra, a Hírös Agóra ügyvezető igazgatója és táncművész és Sárdi Barbara, a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház marketingvezetője. A beszélgetés során szó esett arról, hogy mit jelent ma nőként vezetőnek lenni, milyen kihívásokkal kell szembenézniük, és hogy az ő szemléletük milyen hatással van a város fejlődésére.
„A közösségi gondolkodás és az empátia mindannyiuk számára kulcsfontosságú – és nemcsak a saját területükön, hanem abban is, ahogyan a következő generációknak példát mutatunk. A közösség nem egy elvont fogalom. Azok vagyunk, ahogyan egymáshoz fordulunk, ahogyan támogatjuk egymást, és ahogyan közösen formáljuk a környezetünket” – mondta Bazsó Rita, az Univer marketingigazgatója. „Az Univer mindig is hitt abban, hogy az élelmiszer több mint puszta alapanyag: a gasztronómia összeköt, és lehetőséget teremt arra, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz” – folytatta a marketingigazgató.
A Capsicum Club ezt a szemléletet közvetíti. Egy különleges gasztronómiai tér, ahol az ételek és az emberi kapcsolatok egyformán fontosak. Az Univer mint Magyarország vezető élelmiszergyártóinak egyike nemcsak a gasztronómiai kultúra fejlesztésére törekszik, hanem arra is, hogy minden asztalnál valódi közösségek alakuljanak ki, a Capsicum Club pedig ennek a modellje.
A nőnapi esemény nemcsak egy találkozó volt, hanem egy emlékeztető arra, hogy azok a helyek, ahol értékes beszélgetések születnek, többé válnak puszta helyszíneknél. A közösségek itt formálódnak, itt születnek meg azok a gondolatok, amelyek előrevisznek bennünket.
Promóció