Július 16-án Händel, Rameau, Vivaldi Az elvarázsolt sziget című operaközvetítést láthatjuk a New York-i Metropolitan Operából. Az elvarázsolt sziget 2012-es világpremierje hatalmas sikert aratott szerte a világon. A barokk zenei alapokra Jeremy Sams írt új, angol nyelvű librettót, szorosan együttműködve a barokk specialista William Christie-vel, aki az est karnagya. A darab döntő részét a George Frideric Händel, Jean-Philippe Rameau és Antonio Vivaldi komponálta zenemű-részletek adják, azonban röviden idéztek André Camprától, Jean-Marie Leclair-től és másoktól is.
Az opera szereplői és a cselekmény részletei szintén ismerősek lehetnek két Shakespeare-színműből: a négy boldogtalan szerelmes a Szentivánéji álomból hajótörést szenved, és kiköt egy szigeten, ahol A vihar Prosperója és Sycoraxa harcol meg velük egy természetfölötti csatában. A szereposztás parádés: Danielle de Niese (Ariel), Lisette Oropesa (Miranda), Joyce DiDonato (Sycorax), David Daniels (Prospero), Anthony Roth Costanzoas (Ferdinand) és Luca Pisaroni (Caliban). Rövid időre Plácido Domingo is feltűnik, Neptunus szerepében.
Egy pompás előadás, egy 18. századi pasticció 21. századi interpretációja.
A pasticcio vagy pastiche az operában, amilyen Az elvarázsolt sziget is, a 18. századi gyakorlatot éleszti fel, amikor az operaházak magától értetődő természetességgel mutattak be olyan „új” darabokat, amelyek valójában csak szövegükben voltak újak, a zenei anyagot több szerzőtől merítették, már meglévő művekből. A The New Grove Dictionary of Music zenei lexikon szerint ez a hagyomány a 17. század végi Itáliában kezdődött el, de elsősorban Londonban volt különösen népszerű. Az itt élő és alkotó Händel kiemelkedő követője volt ennek a gyakorlatnak.