November 20-án, szerda este adták át a Kreatív magazin Prizma díjait, amelyekkel az idei év legjobb PR-projektjeit jutalmazzák. A versenyre 186 nevezés érkezett, amiből az online és a főzsűri döntése alapján 82 pályázat került shortlistre, ezek közül 45 pedig díjat is kapott (19 bronz, 14 ezüst, 12 arany).
Győri Zsófia, a Kreatív szerkesztője, Békefi Eszter a Marie Claire művészeti vezetője és László Krisztina főszerkesztő
A Marie Claire a PR-vezérelt integrált kampány kategóriában nyerte el – a Go Green kampánnyal – az ezüst Prizma díjat.
A Marie Claire magazin szeptemberi ökomellékletéhez kapcsolódva futott a Marie Claire Go Green kihívás, amely arra buzdította az olvasókat, hogy négy hét alatt négyféle területen vigyenek ökotudatos változásokat a mindennapjaikba. A megvalósítást segítő praktikus tippeket, cikkeket folyamatosan tettük közzé a marieclaire.hu/gogreen oldalán, létrehoztunk egy új, zárt Facebook-csoportot – amiben pár hét alatt több mint kétezren lettek és nagyon aktívan segítették / segítik egymást tippekkel –, pólónyomó workshopot szerveztünk és tartottunk egy gardróbcserét is. A kihívásokhoz hazai sztárok, influencerek, bloggerek is csatlakoztak.
A kampány célja olyan szokások és tippek kommunikációja volt, amelyek hosszútávon rutinszerűen beépülhetnek a résztvevők mindennapjaiba. A hónap végén a legaktívabb felhasználók között három, a környezettudatos életmódhoz kapcsolódó főnyereményt sorsoltunk ki.
A Marie Claire Go Green 2020-ban is folytatódik.
Köszönjük az elismerést és gratulálunk a többi díjazottnak is!
A Kreatív pályázatán az Év Megbízója a Katona József Színház lett, míg az év PR-ügynöksége címet a Wavemaker kapta. A zsűri két különdíjat is kiosztott a versenyen. Pro Bono Különdíjjal jutalmazták a Nyitott Polcok kampányát, míg A Legjobb sztori különdíjat a Samu feleséget keres kampány vihette haza.