A 39 éves színésznő köztudottan odáig van a szépségápolási termékekért, a virágokért és persze, a családjáért – ezt a három dolgot pedig egy különleges parfümreklámban kapcsolta össze.
Drew Barrymore ‘Flower Beauty’ szépségmárkáján belül három különböző illatú parfümöt hozott létre, melyek a Cherised (Dédelgetett) , a Radiant (Ragyogó) és a Sultry (Fülledt) nevet viselik.
„Imádom a parfümöket, sokszor naponta váltogatom őket, innen jött az ötlet, hogy ne csak egy illatot dobjak piacra. A Cherised nevű parfümömet a lányommal eltöltött közös percek inspirálták, míg a Radiant egy hosszú, stresszes nap után is jobb kedvre tud deríteni. A Sultry pedig azokat a szerelmes pillanatokat eleveníti meg, amelyeket a férjemmel Willel töltök – nekem ez a tökéletes illat egy esti randihoz.” – mesélte a színésznő.