Jan Taminiau négy éven keresztül minden évben új neszeszerrel lepi majd meg a holland légitársaság business utasait. A piperetáskák olyan eszközöket tartalmaznak, amelyek elengedhetetlenek egy hosszú utazáshoz. A tervező hat táskát álmodott meg 12 különböző színben, melyek a szépség mellett azt a célt is szolgálják, hogy az utasok a repülést követően is tudják használni. Az első bemutatott neszeszert a tervező haute couture kollekciója inspirálta, a második formája pedig leginkább egy pénztárcához hasonlít.
„A KLM évek óta dolgozik neves holland tervezőkkel, azzal a céllal, hogy folyamatosan meg tudjuk lepni az utasainkat. Taminiau stílusa elegáns és különleges, és követi a nemzetközi divattrendeket. A KLM büszke arra, hogy egy ilyen kaliberű dizájnerrel dolgozhat együtt. Az új neszeszer nem csak attraktív, hanem különösen praktikus is. Az utasaink imádni fogják a különböző dizájnokat.”- nyilatkozta Miriam Kartman, a KLM fedélzeti szolgáltatásokért felelős alelnöke.
„Az új neszeszerek clutch és pénztárca formáival azt szerettük volna elérni, hogy az utasok a repülést követően is használni tudják őket. Úgy terveztem ezeket a táskákat, hogy ajándékként is funkcionáljanak, hiszen a KLM olyan tárggyal szeretné megajándékozni utasait, amit a mindennapjaikban is tudnak alkalmazni.”- tette hozzá Jan Taminiau.