Az Originals design filozófiája mindig is az adidas hagyományainak megőrzésén, és a korábbi ikonikus darabok hiteles újjáélesztésén alapult. A DEERUPT tervezésekor a nyolcvanas évekhez nyúltak vissza: az 1982-ben debüdált Oregon modell talprészén megjelenő négyzetháló motívumot gondolták újra és használták fel rendhagyó módon az új sneaker teljes felületén.
„Az adidas Originals darabok megalkotásakor folyamatosan arra törekszünk, hogy innovatív megoldásainkkal új színt hozzunk a divat világába. A nyolcvanas években látványos újítás volt az Oregon hálózott talprésze, most 2018-ban pedig a DEERUPT hivatott arra, hogy felrázza a streetwear trendek világát. Hiszek benne, hogy egy újabb sneaker sikersztori indul ma útjára a Deerupttal.” – hangsúlyozta Végső Péter, az adidas brand managere a modell budapesti bemutatóeseményén.
Az új modell egyszerre nyúl vissza az adidas történelmébe és használja a legmodernebb innovációkban rejlő lehetőségeket: a DEERUPT könnyű szerkezetét a horgolt felsőrész és a rugalmas hálóborítás segíti, míg a maximális kényelemért az emberi láb anatómiájához igazított EVA belső talpkialakítás felel. A sziluett első kollekciója négy színállásban – Solar Red/Bluebird, Core Black/White, Core Black/Easy Green és White verziókban – érkezik, a kampány zászlóshajójának pedig egyértelműen az ikonikus solar kék és solar red árnyalatokat ötvöző SOLAR BIRD modell ígérkezik.
Az adidas Originals DEERUPT szériája március 22-én debütált világszerte, így Magyarországon is. A sneaker mind a négy színállásban megérkezett a hazai üzletekbe.