Több mint 800 ezer előfizető és évi 125 millió dolláros bevétel – ezzel számolhat Katia Beauchamp és Hayley Barna, akik saját beauty startupot álmodtak meg 2010-ben. A sikert A „szépségápolási szerek Amazonjának” nevezett amerikai webáruház még csak négy éve startolt, de már Európát is készül meghódítani – írja a Mashable.
Minden nő álma, hogy megtalálja a számára legmegfelelőbb szépségápolási szereket, de mindent kipróbálni túl hosszú és költséges lenne. Erre talált megoldást a Birchbox.com, ahol nem kell a termékek normál kiszerelését megvenni, hanem elég egy termékmintákkal teli szépségdobozt rendelni, és eldönteni, hogy melyiket szeretnénk majd hosszabb távon használni. Az előfizetés havidíja 10 dollár, amivel a mintákon kívül szépségvideók is járnak, így szakértőktől sajátíthatóak el a legújabb trendek.
Az ötlet olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy a vállalkozás folyamatosan növekszik: már 250 alkalmazottat foglalkoztat világszerte, 4000 különböző terméket árusít, és múlt héten 60 millió dollár új forráshoz jutott a további terjeszkedéshez.
A Fortune magazin jelenleg 485 millió dollárra becsli a Birchbox értékét, ami szokatlanul magas a szépségiparban. A Harvard Business Schoolon MBA-t szerzett Beauchamp és Barna sikeres üzletről álmodtak, és igen tudatosan építették fel a vállalkozásukat. Céljuk az volt, hogy keresletet generáljanak a különféle szépségápolási termékeknek, a közel egymillió előfizetővel pedig mára elérték, hogy ők alakítják a szépségápolási trendeket.
Ha érdekel a szépségtermékek online rendelése, nézz körül a hazai Szépségboltban.