A megosztott információk, cikkek, videók, interjúk hiteles, gyakorlati tapasztalatokon alapuló tanácsokat nyújtanak a kapcsolati erőszak érintettjeinek, és azoknak, akik a környezetükben tapasztalnak bántalmazást. Az oldalak fontos célja, hogy párbeszédet indítsanak el a témában. Az oldalak tehát várnak minden olyan embert, akik tenni szeretnének a kapcsolati erőszak ellen. Ezt pedig leginkább úgy tehetik meg, ha megosztásukkal maguk is hozzájárulnak, hogy a szemléletformáló és segítő üzenetek minél többekhez eljuthassanak.
A közösségi oldalak megismertetésére a Segélyszervezet kampányt indított, mely a kapcsolati erőszak elleni küzdelmükben évek óta zászlóra tűzött, és a közösségi oldalainak nevét is
adó – „a szeretet nem árt” üzenetet bontja ki úgy, hogy rámutat a kapcsolati erőszak mindennapokban jelenlévő formáira: a szeretet nem emel rád kezet, a szeretet nem mondja meg kivel beszélgethetsz, a szeretet nem ellenőrizgeti a telefonodat, a szeretet nem…
A kampányt egy figyelemfelkeltő videóval indítják az újonnan létrehozott Facebook- és Instagram-oldalon, amelyben ismert emberek mondják el, számukra mik azok a dolgok, amik nem férnek bele semmilyen kapcsolatba, nem egyeztethetők össze a szeretet fogalmával. BeniiPowa, Iszak Eszter, Katus Attila, Kárpáti Rebeka, Lékai-Kiss Ramóna, Mádai Vivien, Nagy Ervin, Szabados Ágnes, Vastag Csaba és Wolf Kati mind önmagukban is elgondolkodtató mondatokkal álltak a kamera elé. A szereplők megszólalásai „A szeretet nem…” felvezetéssel kezdődtek, és egy-egy kézzel fogható bántalmazói magatartással végződtek annak szemléltetése érdekében, hogy a párkapcsolati erőszak egyetlen formája sem elfogadható. Az ügy mellé állt szereplőkről a videós tartalmon túl egy fotósorozat is készült, melyen egy szív alakú táblára írt üzenettel állnak ki a bántalmazottak mellett. Ezeket az üzeneteket osztják meg sorra a közösségi oldalak bevezető kampányában egy-egy rövid írás kíséretében, hogy megmutassák, milyen témákkal foglalkoznak majd az oldalakon. A képek és videók megosztásával azt szeretnék elérni, hogy minél többek csatlakozzanak a közösséghez.