Személyes tapasztalat
A közösségi médiában és a BCAcampaign.com-on októberben olyan videó interjúkat tesznek elérhetővé melyekben a 2013-as BCA (Breast Cancer Awareness) kampány képviselői nyíltan beszélnek a mellrákhoz való személyes kötődésükről és megosztják másokkal, milyen módszerekkel őrzik meg jó közérzetüket, belső szépségüket és hogyan képesek erősek maradni maguk és mások kedvéért.
Tények és adatok
A BCA kampány a tájékoztatás és a klinikai kutatások támogatásával kívánja leküzdeni a mellrákot. A jelenleg több mint 70 országra kiterjedő kampány máig összesen több mint 48 millió dollárt gyűjtött a nemzetközi kutatások, a tájékoztatás, és az orvosi kezelések támogatására világszerte. Ezek a támogatások jelentős felfedezéseket tettek lehetővé és közvetlenül javították a betegellátást, többek közt egy, a mellrák korai stádiumában hatásos vakcina tesztelésének finanszírozásával, a különösen veszélyeztetett fiatal lányok veszélyeztetettségi fokának pontosabb felmérésével, és egy olyan súlycsökkentő program elindításával, mely segíti megakadályozni a betegség kiújulását és az áttétek kialakulását.
A 2013. októberében idnuló kampány a következőket teszi majd:
• Több millió emberhez juttatja el életmentő és cselekvésre buzdító üzenetét.
• 5 millió dollárt gyűjt a mellrákkutatás, a tájékoztatás, és a kezelés finanszírozására világszerte.
• Az Estée Lauder és a kampányban közreműködő márkáinak szaküzleteiben tájékoztató füzetek és több millió rózsaszín szalag kiosztásával, valamint a BCAcampaign.com, a Facebook.com/BCAcampaign, a Twitter: @BCAcampaign és az Instagram: @BCAcampaign segítségével hívja fel a figyelmet a betegség korai felismerésének fontosságára világszerte.
• Újfajta közösségi élményt teremt egy közösségi és digitális média program elindításával, mely arra buzdítja az embereket világszerte, hogy „Erőkörök” létrehozásával támogassák az ügyet, egymást, és tegyenek a betegség leküzdéséért (BCAcampaign.com).
• Az Estée Lauder vállalat több népszerű márkájával együttműködve Pink Ribbon termékek árusításával hívja fel a figyelmet a betegségre és gyűjt adományokat a klinikai kutatások és az ismeretterjesztés finanszírozására.
• Világszerte számos város helyi nevezetességeinek rózsaszín megvilágításával hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára.
Jótékonyság itthon is!
A mellrák megelőzési kampány keretén belül október elejétől olyan, limitált kiadású termékeket is árusítanak az Estée Lauder szaküzletekben, amelyek nettó árbevételéből származó összeg 50 százalékát a Mamma Egészségügyi Zrt. mellrák megelőzési program javára ajánlják fel.