2017. szeptember 12. | fodor-kassai-monika

A magyar kozmetikai ipar új nagyasszonyai

Amikor a tégelyen szereplő márkanév mögött nem egy nagyvállalat, hanem egy valós személy áll, biztosak lehetünk benne, hogy valami különlegessel van dolgunk. Mert a név kötelez! Bemutatjuk a 21. századi magyar szépségpiac nagy úttörőit.

A kozmetikai márkák nagyasszonyai legendás hírnévre tettek szert – biztosan sokan hallottak a magyar származású Estée Lauderről vagy a szintén amerikai Elizabeth Ardenről, a professzionális testkezelések francia letéteményeséről, Jeanne Piaubert-ről vagy a német kozmetikusról, Rosa Grafról, akiknek nevei a minőség zálogaként több mint fél évszázada fémjelzik a márkáikat. Magyarországon elsőként a növényi kozmetikumok királynéjának, Ilcsi néninek a neve vált ismertté széles körben. Bár ő már nincs közöttünk, országos hírnévnek örvendő márkája a fia irányítása alatt megkezdhette hódító útját a tengerentúlon. Ám Ilcsi néni nyomában már felnőtt egy új, lelkes és tehetséges generáció, amelynek képviselői szintén ennek a szép hivatásnak szentelik az életüket és gyermekükként nevelgetik saját kozmetikai márkájukat.

Luxuskozmetikumok a lélekre ható természet jegyében

Feller Adrienne közel 30 éves szakmai múlttal rendelkezik. Külföldön, a legnívósabb iskolákban tanult, ezt követően szépségterapeuta és aromaterapeuta tutorként megalapította a Panarom Aromaterapeuta Intézetet, majd az Adrienne Feller Szépségterapeuta Akadémiát. Intézeteiben egyedülálló szemléletét, kreatív kezelési metódusát és különleges, illóolajokra és gyógynövényekre épített termékeinek professzionális felhasználását oktatják a kozmetikusoknak egészen mester szintig. „A természet és a gyógynövények iránti tiszteletemet és rajongásomat az őseimtől kaptam örökségül. Üknagyapám gyógyító ember volt, dédnagyanyám pedig ismerte a füvek minden titkát, és azokat az egészség mellett a szépség szolgálatába is helyezte. Nagyapám olajütő malmában különleges olajok születtek, melyeknek híre messzire szállt. Én ebben az örökségben nőttem fel. Mindig is tudtam, hogy emberekkel szeretnék foglalkozni, hogy jobbá, szebbé tegyem az életüket. 20 évvel ezelőtt, a termékeim megálmodásakor is ez a szenvedély mozdított az alkotás irányába. Olyan szépítő szereket kívántam életre hívni, melyek nemcsak a bőrt, de a lelket is megszólítják, gyógyítják” – vallja a márka megalapítója.

Feller Adrienne hitvallása, hogy az életet, a megújulást szolgáló kozmetikumok csak élő anyagokra épülhetnek. Termékei lelkét az illóolajok adják. Tudományos kutatások bizonyítják, hogy az illóolajok pozitív változást képesek létrehozni a sejtekben, ezáltal megújulásra késztetve azokat.

Az ADRIENNE FELLER luxusminőségű, natúrkozmetikai termékek kizárólag természetes, alapanyagokból, hazai gyártásban készülnek. Az első Adrienne Feller „flagship store” az elmúlt év végén nyílt meg Budapesten. A cég mára saját termelői hálózatából gyűjti be a gyógynövényeket és saját üzemében készíti luxusminőségű termékeit. „Az életem célja, hogy a termékeimen keresztül enyhülést, harmóniát és szépséget adjak az embereknek. Addig tegyem mindezt, amíg szenvedéllyel teszem, mert csak így születhet belőle éltető erő.” – mondja Adrienne.

A további magyar márkákat keresd az új Marie Claire Beauty Extra különszámban!


Szólj hozzá te is!

Kapcsolódó cikkek

Még több Szépség

Sztorimeséléssel eladható szépség ahava

Sztorimeséléssel eladható szépség