Thor a mozikban és az illatreklámokban

2017. november 06.


A Man of Today kampány következő fejezetét a Boss Bottled új illatnagykövete, Chris Hemsworth színész kelti életre. A „Man of Today kampány legfontosabb üzenete, hogy szavak helyett a tettek beszélnek – én is magaménak érzem ezt a gondolatot és eszerint élek. Az egy dolog, hogy mások előtt kijelented, mit fogsz tenni, minden azon múlik, hogy véghez viszed-e, betartod-e a szavad. Engem a szüleim neveltek szavatartó embernek és remélem, a gyermekeim is magukban hordozzák majd ezt a szemléletet. A kampány a becsületességet és integritást értékként emeli ki, s ezen üzenet közvetítésében szívesen részt veszek” – mesélte legújabb, az illatok világában vállalt munkájáról Chris Hemsworth.

Három lenyűgöző vizuális megjelenítési formával próbálták megragadni a mai modern férfi lényegét, vagyis a Man of Today esszenciáját. A televíziós kampányt az elismert rendező Nicholas Winding Refn neve fémjelzi, a nyomtatott sajtókampányhoz a fotókat pedig Nathaniel Goldberg fotóművész készítette, míg a PR képi anyag Frederic Auerbach nevéhez fűződik.