Az Amenával való együttműködésre a márka nagyon büszke, „örömmel köszöntjük őt a csapatunkban a lenyűgözően tehetséges Pearl Daisy kendők dizájnereként, vloggerként és beautyaddictként, tökéletesen kiegészíti az Elseve szóvivői csapatunk körét”.
A 15 fős csapatnak több híresség is részese, köztük Helen Mirren, Cheryl, de egy sereg izgalmas, sokszínű szigetországi közismert vagy éppen hétköznapi arcot is láthatunk még a kampányvideón.
Bár a videókat már egy évvel ezelőtt is láthattuk Amináról, amint például a L’Oréal True Match alapozóját teszteli-véleményezi, igazán nagy port most vert fel a világ első, a haját egy samponmárka reklámjában meg nem mutató, hidzsábos modell története.
Az interneten is nagyon megosztó a számunkra mindenképp pozitív történet, míg sokak szerint rég itt lett volna az ideje, addig mások úgy vélik, a csillogó, egészséges haj megjelenítését és középpontba állítását mutató reklámban nincs helye „az éppen a fénylő bizonyítékot” eltakaró ruhadarabnak.
Maga a modell a Vogue-nek adott nyilatkozatában kifejtette, „nem érti, miért gondolná azt bárki, hogy, ha valaki nem teszi közszemlére a haját, az nem is ápolja, viseli gondját”. Amena, akinek egyébként 570 ezer követője van az Instagramon, azt mondja, hihetetlen örömmel tölti el, hogy van végre egy márka, aki felismerte, hogy a hidzsábot viselő nők ugyanúgy fontosnak tartják a fürtjeik ápolását, mint mások.
Hidzsáb-faktor a sportban is
„Ha van tested, sportoló vagy”- szól a Nike mottója. Ezt a koncepciót szem előtt tartva alkotta meg a sportmárka a forradalmi Nike Pro hidzsábot mintegy egy évvel ezelőtt. A Nike tervezőcsapata erre a problémára keresett megoldást, amikor elkezdett a Nike Pro hidzsáb prototípusán dolgozni, melyet súlyemelők, és egyéb, hidzsábot viselő sportolók körében teszteltek. A Nike célja, hogy az úttörő ruhadarabbal még több nőt inspiráljon mozgásra olyan országokban is, ahol az öltözködés határt szabhat a sportnak.