Hatalmas boom van kibontakozóban a piercing piacon… Maria Tash, aki 1193-ban nyitott első üzletét a New York-i East Village-ben, mára pedig valóságos ékszer és piercing-mogullá nőtte ki magát. Az ékszerdizájnernek ma az Instagramon 300 ezer főre rugó követőbázisa van, a 36 évét nemrég betöltő Beyoncé, Margot Robbie, Charlize Theron, sőt a Victoria’s Secret angyalok is a rajongói között vannak, akik előszeretettel viselik Tash modelljeit a fülükben.
Soha így nem virágzott még a piercing piac, a konvencionálisabb fülbevalók mellett hatalmas szeletet hasítottak ki maguknak a fülékszerek területén az apró kis dekadens kiegészítők. “Még a high fashion brandek is bevállalják a piercinget a kampányaik modelljeinél. Azt mondanám, kifejezetten felszabadító kiegészítővé vált.” – nyilatkozta a piercing dizájner az Independent magazinnak. Úgy véli, a mostani fellendülésben óriási szerepe van a kínálat gazdagságának is, amely annyira zavarba ejtő, hogy az emberek elkezdtek egyszerre több fülpiercinget is simán feltenni. „Most már nem azért viselik az emberek, hogy megbotránkoztassanak vele másokat, szimplán csak azért, mert olyan szépnek találják őket.”
A neten tömegével kínálják az olcsóbb, sokszor silányabb minőségű darabokat, de sok finoman megmunkált, egyedi modellre is rábukkanhatunk pár kattintással. Tash piercing ára 95 és 18 000 font között mozognak, utóbbi pedig már 6,5 millió forintra rúg. Ennyiért természetesen már bonyolultabb ékszert kapunk a fülünkbe.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Míg a köldökpiercing kihalófélben lévő trend, mondjuk ki, ”out”, addig a fület gazdagon díszítő, vagy a fül felső részében elhelyezkedő piercingek minden visznek az elkövetkező időszakban.