Úgy látszik, a Rare címmel kijött album jóval több, mint egy személyes zenei önvallomás Selenától. Az énekesnő az Instagram-profilján jelentette be február 4-én, hogy ugyanezzel a névvel saját szépségmárkát alapít.
A Rare Beauty brandről egyelőre csak annyit árult el, hogy az év folyamán debütál majd. „Srácok, már két éve dolgozom ezen a különleges projekten, és végre hivatalosan is elárulhatom, hogy a Rare Beauty idén nyártól kapható lesz az észak-amerikai @sephora üzletekben.” – mesélte Selena a megosztott Insta-videóban. A sejtelmes képkockákon azért enged némi bepillantást, különböző rúzsokat, szemhéjfestékeket, pirosítókat és smink-szivacsokat próbál ki a kollekciójából.
„Kövessétek a @rarebeauty-t, és legyetek részesei ennek a szerethető közösségünknek. Addig is, íme egy kis ízelítő. Persze ennél sokkal több van még, már alig várom, hogy veletek is megosszam.”
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az már most látszik, hogy a Rare Beauty küldetése eléggé egybeolvad Selena Gomez mentális egészséggel kapcsolatos filozófiájával. „Szeretném ha a Rare több lehetne, mint egy szépségmárka. Az a célom, hogy mi nők felhagyjunk önmagunk másokkal való összehasonlításával, és elfogadjuk a saját különlegességünket, egyediségünket. A Rare Beauty nem arról szól, hogy mások hogyan látnak téged, hanem, hogy te miként látod önmagad.”
A teljes terméksorról még nem árult el semmit, a videóban láthatókat leszámítva, de az már biztos, hogy első körben csak az USA-ban, Kanadában és Mexikóban lévő Sephora üzletek polcairól lehet majd leemelni őket.
Fotó: Getty Images