Melilim Fu a neve annak a kínai influenszernek, akit négy gyártó is megkeresett azzal, hogy promotálja a lencséjét. A bemutatott termékeket olyannyira imádták a követők, hogy a vlogger úgy döntött, tető alá hoz egy saját kontaktlencsebizniszt. Ez azért is volt jó ötlet a részéről, mert a maszkviselés alapból a szemek kiemelésre helyezete a hangsúlyt, így a szempillaspirál, a tus és a szemhéjpúder mellett a színes kontaktlencse is nagyon gyorsan hétköznapi sminkkellékké vált, amit milliók használnak úgy, akár a pirosítót. A lencse nemcsak izgalmas színekkel, de mintákkal „festi át” a szivárványhártyát.
A színezett lágy kontaktlencsék az eladások 70 százalékát adják, a vásárlók 32 százaléka pedig úgy rendel lencsét, hogy nincs semmi baj a látásával. Elemzők úgy jósolják, 2025-re csak Kínában a kontaktlencsebiznisz meghaladja a 7,7 milliárd dolláros forgalmat – és míg jelenleg a trend Japánban, Koreában és Kínában dübörög, csak idő kérdése, hogy a világ többi régióját is meghódítsa –, a szakértők éppen ezért nem győznek figyelmeztetni, a szem egészsége megfizethetetlen, kizárólag megbízható helyről rendeljen mindenki lencsét, a kétes minőségű és eredetű olcsó termékeknek senki ne dőljön be.
Forrás: businessoffashion
Fotó: Getty Images