Aki látott már egyet is a La Perla fehérneműiből, legyen az csipke vagy éppen selyem, jó eséllyel nem kérdőjelezi meg, miért is szerepel a legmenőbb luxusmárkák között. Az olasz cég most úgy döntött, hogy a buja, minőségi melltartók, fűzők és fehérneműszettek világából kilépve a szépségiparban is kipróbálja magát. Persze nincs ebben semmi szokatlan, pláne manapság, igaz az már kevésbé átlagos, hogy rögtön három területen is bemutatják majd újdonságaikat. Kezdő kollekciójukban ugyanis parfümök, bőrápolási termékek és dekorkozmetikumok is szerepelnek majd.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A La Perla Beauty kampányának már az arca sem titok, a márka egy 22 éves olasz–marokkói modellt választott, a korábban a Dior, a Chanel, a Valentino és a Jacquemus kifutóink is dolgozó Malika El-Maslouhit, aki az Instagram-profilján már posztolt is az együttműködéssel kapcsolatban. „Büszke vagyok arra, hogy La Perla Beauty első illatának arca lehetek” – írta az olaszországi születésű modell a 36 000 követőjével megosztott képe alá.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A milánói lány már májusban is posztolt néhány backstage fotót egy fekete-fehér parfümös üveggel. Ami pedig a márka újdonságait illeti, túl sok információ egyelőre nincs, de az biztos, hogy a kezdő csapatnak öt smink-, négy testápolási termék és kilenc parfüm a tagja.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon