A hét kihagyhatatlan szépségtörténései

2021. szeptember 27.
Legyen nyár vagy tél, karantén vagy éppen fesztiválszezon, a szépségvilágban az élet nem áll le. Minden héten akad egy-egy új bevezetés, történelmi innováció, digitális szépségshow, netán egy limitált szériás szépségkollekció. Ezekből a hírekből hozzuk el a legizgalmasabbakat.

Ultramenő debütálás – Hollywood kedvence Magyarországon is

A prémiumkategóriában igazi megkerülhetetlen kedvenc jó ideje az amerikai SkinCeuticals márka, amit a beauty addictek szinte Szent Grálként tisztelnek. Azért az elég menő, hogy a térségben Magyarországon lesz először elérhető a vezető kutató és bőrspecialista, Dr. Sheldon Pinnell által alapított márka, ami mindig is megelőzte korát az innovatív készítmények és alapanyagok területén. Bár a név kiejtésével sokan küszködnek (nagyjából: szkinszutikalsz), a rengeteg vezető bőrgyógyász körében esztétikai beavatkozásokhoz és otthoni alkalmazásra javasolt termékek különlegességét állítólag a tényleges hatékonysága adja. Maximalisták kedvence a bőrápolásban, akiknek a védelem, a korrekció és a megelőzés az elsődleges. Az árszabása nem épp szerény, de amit cserébe kapunk, az egészen látványos és addiktív, hála az optimális koncentrációjú hatóanyagoknak és a tényleg szigorú tesztelésnek. A látható eredményeknek köszönhetően igazi jól bevált kultkedvenc lett, amit világhírű modellek, színésznők és sztárok is beépítettek napi rutinjukba.

szepseghirek-szepsegszemle

Szeresd a bőröd, de tegyél is érte!

Kifejezetten szerethető üzenetre találunk a PHI és almost 1.618 beauty új, Skinpositivity kampányában. Olyan társadalmi problémára hívják fel a figyelmet – a bodypositivity kampányokhoz hasonlóan –, amely miatt nők tömegei szenvednek vagy éppen szégyenkeznek. Életüket megkeserítheti arcbőrük állapotával kapcsolatos aggódás, ez a jelenség pedig tényleg tömegeket érinthet, pláne mivel társadalmunkban a tökéletesség, a szépség és a makulátlan arcbőr az etalon. A kampány azért jött létre, hogy változtasson az emberek arcbőrükkel, bőrükkel kapcsolatos viszonyán, és hogy valós példákkal megmutassa, mennyien küzdenek az arcbőrük egészségéért és szépségért ma Magyarországon. Persze nemcsak az a fontos, hogy szeresd magad, fogadd el a bőröd és azzal együtt gyakran létező problémát, hanem a legfontosabb ezen probléma gyökerének megkeresése, és a szervezet működésének rendbetétele. Ezután következhet a bőrnek megfelelő kozmetikumok kiválasztása, és az ideális bőrápolási rutin kialakítása. Ennek a szemléletnek a népszerűsítésére egy sokszínű csapat állt össze, akik saját sztorijuk és bőrproblémájuk segítségével szeretnének utat mutatni a hasonló problémákkal küzdőknek.

szepseghirek-szepsegszemle
A kampányhoz kapcsolódó hashtagek: #skinpositivity #skinpositivityphi #skinpositivity #almost1618 #phicosmetics #budapest

Önbizalomra fel

A Dove önbizalomprogramja egy egész évben elérhető projektje a márkának, amellyel minél több fiatalnak igyekeznek segíteni a pozitív testkép kialakításában és a valódi szépség választásában a valóságtól elrugaszkodott szépségideálokkal szemben. Szakértők segítségével egy olyan edukációs programot készítettek, ami segíti a szülők és tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban.

szepseghirek-szepsegszemle

Az ingyenesen letölthető anyagok között egy sor kapcsolódó és fontos témát találunk, legyen szó cikizésről, zaklatásról, a média és az ideálképek hatásáról. Termékfronton is készültek ehhez kapcsolódó újdonsággal, újra lesznek limitált csomagolású Help Them Shine dobozaik, amelyeket október 18-tól a készlet erejéig lehet országszerte beszerezni.

szepseghirek-szepsegszemle

A kampányhoz kapcsolódó hashtagek: #VáltoztassukMegASzépséget #DigitálisTorzításMentes

Olvastad már?