Tény, hogy a francia tervező az utóbbi évek legerősebb kulttrendjeiért felelős, rendíthetetlenül szállítva a kifutók világából az olyan fashion ínyencségeket, mint a mikrotáska vagy a szuperrövid kardigán – amit hírességek sokasága hord azóta nagy lelkesedéssel.
A Jacquemus, amelynek kedvenc modellje egyébként Kendall Jenner, úgy látszik nem akar kimaradni a szépségipar sikereiből sem. Rengeteg nagy divatház példáját követve (Hermès, Gucci, Carolina Herrera vagy Jimmy Choo), beautyvonalon is kipróbálná magát. Igaz, túl sok részlettel egyelőre nem kényeztet minket, még a 3,9 millió fős követőtáborának sem erősítette meg a hírt, de azért egy-két korai infó már szállingózik.
Állítólag a spanyol luxusvállalattal, a Puiggal már alá is írták szerződést, akiknek egyébként már van egy hasonló folyamatban lévő együttműködésük tervezői platformról – Dries Van Notennel.
Úgy tudni, a debütálást 2022 elejére tervezik, de azt, hogy a termékpalettán pontosan mi szerepel majd, még teljes homály fedi. Persze sok forrás rebesgeti a parfümöt, mint fix elemet. Van, aki a tavalyi epikus tavaszi kollekciót hozza fel példaként, vagyis, hogy a provence-i levendulamező mint díszlet, akár már kikacsintás is lehetett a jövőbeli, bódító, saját márkás illatokra. Ez persze még igen karcsú jel arra, hogy születőben van egy vagy több Jacquemus illat, bár az, hogy a Puig házon belül számos klasszikus parfüm márka van jelen, már meggyőzőbb.
Egy biztos, a tervező szereti a merész színkombinációkat, így nem különösebben visszafogott színekre, akár sminkekre számítunk tőle, ahogyan nagy eséllyel a csomagolás is egészen extra, látványos tervezés lesz.
Fotó: Getty Images