Scarlett Johansson saját beautymárkát indít

2022. február 24.
Scarlett Johansson a legújabb sztár, aki – megannyi kollégájához hasonlóan – betör a szépségiparba.

Selena Gomez, Kylie Jenner, Rihanna, Jennifer Lopez, Jessica Alba, Gwyneth Paltrow, Kim Kardashian és Hailey Bieber után Scarlett Johansson is beáll a sorba, és útjára indítja saját szépségmárkáját. A 37 éves Fekete Özvegy még 2021-ben jelentette be, hogy egy új műfajban próbálja ki magát, ma pedig már arról szólnak a hírek, hogy a brand március 1-jén debütál. A színésznő megmutatta a The Outset weboldalát és Instagram-oldalát, amelyek sejtetni engedik, hogy egy letisztult termékvonallal lesz dolgunk.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

The Outset (@theoutset) által megosztott bejegyzés

„A pályafutásom során számos luxusmárka arca voltam, és ezeknek az élményeknek mindegyike csodálatos volt, de mindig is úgy éreztem, egyfajta szerepet játszom ezekben a kampányokban, ám ahogy fejlődtem, egy olyan márkát akartam létrehozni és képviselni, amely igaz számomra” – nyilatkozta Scarlett Johansson a Vogue magazin márciusi számában. A színésznő bízik benne, hogy márkája univerzális és elérhető lesz. Bár azt még nem nagyon lehet tudni, hogy egészen pontosan milyen termékeket forgalmaz majd, az biztos, hogy tiszta, botanikai összetevőkre összpontosít majd a brand.

Információból ugyan nincs túl sok, az Instagram-oldalt már 40 ezren bekövették, a rajongók közül pedig természetesen nem hiányozhatott Scarlett Johansson férje, Colin Jost sem, aki egy vicces hozzászólással kommentálta felesége alábbi posztját.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

The Outset (@theoutset) által megosztott bejegyzés

Forrás: Pagesix Fotó: Getty Images

Olvasd el ezt is!