A sztárok kedvenc táskája

2014. február 27.
Angelina Jolie, Jessica Alba, Olivia Munn és Kate Mara… Hogy mi is a közös bennük? Hát az Everlane táskájuk.

Egy valamirevaló hollywoodi híresség polcán már biztosan ott pihen a Petra elnevezésű táska, a legújabb kiegészítő, ami megőrjítette a szárvilágot. Az egyszerű, letisztult bőrtáskát az Everlane gyártja, és a piacon kapható, borsos árú designer darabokhoz képest sokkal alacsonyabb áron kínálják.

A táskák háromféle, egymástól kissé eltérő stílusban készülnek, a Magazine 325, a Market 365 a Portfolio változat pedig 425 dollárba kerül. Az egyes stílusokon belül további három színből – fekete, barna és kiwi – válogathatunk. 

Mikor az Everlane honlapja októberben megnyitotta az előzetes regisztrációt, rövid időn belül több mint 7500-an jelezték vásárlási szándékukat.

Egyszerűek, de nagyon jó minőségűek

„Nagyon izgatottak vagyunk a sztárok támogatása miatt. Itt az Everlane-nél az a filozófiánk, hogy luxusminőségű, egyszerű alapdarabokat készítsünk, és az interneten keresztül elérhetőbb áron kínáljuk őket. Szóval ez az egész nagyon lelkesítő egy ilyen fiatal cég számára, mint a miénk.” – nyilatkozta az Everlane szóvivője, hozzátéve, hogy a Petra táskák egy fantasztikus olaszországi gyárban készülnek, ahol több luxus márka bőráruját is gyártják.

A Petrát az Everlane kézjegyévé vált letisztult vonalak és klasszikus formák jellemzik, kézzel lakkozott szélei biztosítják a hosszan tartó minőséget, a pántok pedig egy egyszerű fém lap segítségével állíthatóak.

A kizárólag online árusító Everlane 2011 novemberében indult, és hamar népszerűvé vált, 15 dolláros pamutpólóival. A cég számára nagyon fontos a transzparens gyártási folyamat, és persze a barátságos árszabás.