A Deák téri metróállomáson valamint Budapest forgalmasabb útjain majd’ 200 plakáton, illetve citylighton, továbbá nyomtatott és online hirdetéseken jelentkezik Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelye,a Budapest Park image kampánya, április 1-től.
„Az volt a célunk, hogy pozitív üzeneteinkkel jobb kedvre derítsük a reggel munkába utazó embereket” – meséli Pálffy András ügyvezető. A plakátsorozaton Rúzsa Magdi, Lovasi András, Sena az Irie Maffiából, Máté és Wolfie a Punannyból, Bérczesi Robi a Hiperkarmából, valamit Fluor és Diaz a Wellhelloból egy-egy dalrészlettel köszönti az közönséget. „Nagyon büszkék vagyunk, hogy ezek a művészek arcukat adják és idézeteikkel népszerűsítik a Parkot, azon túl, hogy mindegyikük – sok más magyar sztárral egyetemben – fel is lép nálunk idén nyáron” – mondta az ügyvezető.
Április 23-án kezdi, immár negyedik évadját a Budapest Park. Az idei felhozatalban is ott lesz a honi zenei élet krémje, gazdagon tarkítva nemzetközi sztárokkal. A Budapest Park ezúttal is a műfajok változatosságát ígéri, mint egy „multikulti nagyfesztivál”– öt hónapon át.