Karlie Kloss és Christy Turlington felfedi személyes gondolatait Cole Haan kampányában

2017. szeptember 13.
Idén szinte egymást érik a fontos társadalmi üzenetet megfogalmazó kreatív kampányok. Cole Haan sem maradhat ki a sorból: Extraordinary Women, Extraordinary Stories címen fut legújabb kampánya.

Karlie Kloss és Christy Turlington fotóiból árad az elegancia és a büszkeség. A kampányhoz készült videó és interjúkból kiderül, hogy a megszokottnál sokkal bensőségesebb életérzést szándékozott közvetíteni Cass Bird szofisztikált fotósorozata. „Arra ösztönzi a nőket ez a fotósorozat, hogy különleges, célokkal teli életet éljenek” – mondta Karla Welch, akit előző évben a The Hollywood Reporter a legbefolyásosabb stylistnak választott.

A modellek elmondták, hogy számukra az „extraordinary” kifejezés azt is jelenti, hogy időről időre kihívások elé kell állítaniuk saját magukat, és erre ennél a kampánynál nagy szükség volt. Az intim, finom képek és őszinte gondolatok a marketingkampányok trendjével teljes mértékben szembe megy, helyette egy szívmelengető üzenetet fogalmaz meg. Karlie Kloss a kampányvideóban megfogalmazta, mennyire nagy hatással van az életére Turlington munkássága, míg Turlington a korával kapcsolatos gátlásairól is beszél.

Fotók: Profimedia