Mióta blogolsz?
Lassan 4 éve.
Melyik közösségi csatornát használod a leginkább?
Kezdetben a blogom volt a legnagyobb fókuszban, azonban az utóbbi időben a YouTube csatornámba fektetem be a legtöbb energiámat, posztolás tekintetében pedig az Instagramra megy fel a legtöbb tartalom.
Melyik csatorna áll a legközelebb a szívedhez?
Úgy érzem, a videózásban tudtam a leginkább kiteljesedni, ez a csatorna nyújtja számomra a legnagyobb kreatív teret, így nem kérdés, hogy a YouTube a kedvenc játékszerem. 🙂
Szerinted miben rejlik a közösségi média előretörése az utóbbi időben?
Szerintem a felgyorsult világunkban egyre kevesebb időnk van a hagyományos médiafogyasztásra (tv, könyv, stb.) így egy gyorsabb megoldás után nyúltunk, ami egyértelműen a közösségi média volt. Ma már egy tizenéves nem a tévét kapcsolja be, hanem egyszerűen felmegy Instára, YouTubra, ahol egy platformon keresztül informálódhat az ismerőseiről, kedvenc bloggereiről/youtubereiről.
Mennyire kell naprakésznek lenni az újdonságok tekintetében?
Abszolút annak kell lenni, fontos, hogy elsőként tudjunk reagálni az aktualitásokra, legújabb közösségi média trendekre.
A Youtube vidóidat együtt készítitek Tomival, a pároddal. Hogyan jött az ötlet?
Emlékszem, az első közös videónk a ,,boyfriend tag” volt, amire rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk, illetve mind a ketten éreztük, hogy az a bizonyos összhang, ami az életben összehozott minket, remekül működik a kamera előtt is. Tomi képviseli ilyenkor a hagyományos pasis szerepet, én pedig hagyom magam ,,piszkálni”, hiszen tudom: az egészet szeretetből, viccből csinálja. Talán emiatt egyfajta igény alakult ki a mi párosunkra, mi pedig nagyon szeretünk együtt videózni, úgyhogy emiatt ma már rengeteg közös videónk készül. Sose unjuk meg!
Mit szeretsz a bloggolásban a legjobban?
Az alkotói folyamatot! Ahogy végigkísérem egy-egy blogbejegyzés, videó fejlődését. Először megszületik az ötlet, ami szépen formálódik, alakul. Aztán jön a megvalósítás, utómunka, a legvégén pedig a premier – ami a kedvenc részem, hiszen ilyenkor kapom meg az igazi visszajelzést a nézőktől/követőktől a munkára, amibe a szívem-lelkem beletettem.
Hogyan találod meg az egyensúlyt egy brand promótálása és a személyes tartalom között?
Szerencsére ez eddig nem okozott gondot nekem. Mindig igyekszem beleilleszteni az adott márkát egy személyes történetbe, vagy egy olyan kreatív koncepcióba, amely értékteremtő. Így nem a szponzoráció lesz a fókuszban, hanem a szórakoztatás, az értékteremtés, ami elveszi a ,,reklámszagot” az adott tartalomtól. Szerintem ez a hitelesség titka.
CHLOE KEDVENCEI
1. Kedvenc kiegészítő: a kis fekete Coccinelle táskám. Igazi jolly-joker darab, imádom!
2. Kedvenc ruhadarab: egy basic vintage Levi’s farmer. Letisztult örök darab.
3. Kedvenc szépségtermék: Estée Lauder Double Wear alapozó, hibátlan termék.
4. Kedvenc dal: kettőt, és könnyebbet! 🙂 Viccet félretérve hatalmas zenerajongó vagyok, így gondolhatjátok mennyi kedvenc dalom van… nosztalgikus alkat vagyok, akit a szülei a Sláger rádión neveltek fel, így imádom a régi nagyokat, mint például a Queent, az Abbat, a Nirvanat vagy éppen a Rolling Stonest. De ha arra gondolok, hogy melyik lenne az a dal, amit utoljára hallgatnék meg ebben az életben, akkor talán a Queentől a Who Wants To Live Forever lenne.
5. Kedvenc hely: a tenger közelében, a szerelmem oldalán. Hiába. Menthetetlenül romantikus lélek vagyok.