#StyleLife: Chloe from the Woods

2017. október 13.
Kovács Dorottya, azaz Chloé from the Woods kétségtelenül a hazai közösségi média egyik vezéralakja. A misztikus néven blogoló influencerrel a novemberi Marie Claireben találkozhattok, most pedig kedvenceiről, illetve a közösségi média kulisszatitkairól kérdeztük.

Mióta blogolsz?

Lassan 4 éve.

Melyik közösségi csatornát használod a leginkább?

Kezdetben a blogom volt a legnagyobb fókuszban, azonban az utóbbi időben a YouTube csatornámba fektetem be a legtöbb energiámat, posztolás tekintetében pedig az Instagramra megy fel a legtöbb tartalom.

Melyik csatorna áll a legközelebb a szívedhez?

Úgy érzem, a videózásban tudtam a leginkább kiteljesedni, ez a csatorna nyújtja számomra a legnagyobb kreatív teret, így nem kérdés, hogy a YouTube a kedvenc játékszerem. 🙂

Szerinted miben rejlik a közösségi média előretörése az utóbbi időben?

Szerintem a felgyorsult világunkban egyre kevesebb időnk van a hagyományos médiafogyasztásra (tv, könyv, stb.) így egy gyorsabb megoldás után nyúltunk, ami egyértelműen a közösségi média volt. Ma már egy tizenéves nem a tévét kapcsolja be, hanem egyszerűen felmegy Instára, YouTubra, ahol egy platformon keresztül informálódhat az ismerőseiről, kedvenc bloggereiről/youtubereiről.

Mennyire kell naprakésznek lenni az újdonságok tekintetében?

Abszolút annak kell lenni, fontos, hogy elsőként tudjunk reagálni az aktualitásokra, legújabb közösségi média trendekre.

A Youtube vidóidat együtt készítitek Tomival, a pároddal. Hogyan jött az ötlet?

Emlékszem, az első közös videónk a ,,boyfriend tag” volt, amire rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk, illetve mind a ketten éreztük, hogy az a bizonyos összhang, ami az életben összehozott minket, remekül működik a kamera előtt is. Tomi képviseli ilyenkor a hagyományos pasis szerepet, én pedig hagyom magam ,,piszkálni”, hiszen tudom: az egészet szeretetből, viccből csinálja. Talán emiatt egyfajta igény alakult ki a mi párosunkra, mi pedig nagyon szeretünk együtt videózni, úgyhogy emiatt ma már rengeteg közös videónk készül. Sose unjuk meg!

Mit szeretsz a bloggolásban a legjobban?

Az alkotói folyamatot! Ahogy végigkísérem egy-egy blogbejegyzés, videó fejlődését. Először megszületik az ötlet, ami szépen formálódik, alakul. Aztán jön a megvalósítás, utómunka, a legvégén pedig a premier – ami a kedvenc részem, hiszen ilyenkor kapom meg az igazi visszajelzést a nézőktől/követőktől a munkára, amibe a szívem-lelkem beletettem.

Hogyan találod meg az egyensúlyt egy brand promótálása és a személyes tartalom között?

Szerencsére ez eddig nem okozott gondot nekem. Mindig igyekszem beleilleszteni az adott márkát egy személyes történetbe, vagy egy olyan kreatív koncepcióba, amely értékteremtő. Így nem a szponzoráció lesz a fókuszban, hanem a szórakoztatás, az értékteremtés, ami elveszi a ,,reklámszagot” az adott tartalomtól. Szerintem ez a hitelesség titka.

CHLOE KEDVENCEI

1.  Kedvenc kiegészítő: a kis fekete Coccinelle táskám. Igazi jolly-joker darab, imádom!
2.  Kedvenc ruhadarab: egy basic vintage Levi’s farmer. Letisztult örök darab.
3.  Kedvenc szépségtermék: Estée Lauder Double Wear alapozó, hibátlan termék.
4.  Kedvenc dal: kettőt, és könnyebbet! 🙂 Viccet félretérve hatalmas zenerajongó vagyok, így gondolhatjátok mennyi kedvenc dalom van… nosztalgikus alkat vagyok, akit a szülei a Sláger rádión neveltek fel, így imádom a régi nagyokat, mint például a Queent, az Abbat, a Nirvanat vagy éppen a Rolling Stonest. De ha arra gondolok, hogy melyik lenne az a dal, amit utoljára hallgatnék meg ebben az életben, akkor talán a Queentől a Who Wants To Live Forever lenne.
5.  Kedvenc hely: a tenger közelében, a szerelmem oldalán. Hiába. Menthetetlenül romantikus lélek vagyok.