A karácsonyi filmjével visszatérő Lindsay Lohan ezúttal egy karácsonyi reklámot is bevállalt, méghozzá a üdítőóriás Pepsinek. Az üdítőital idei karácsonyi kampánya a „Pilk” intézményével próbál nagyot gurítani. A kampány első beharangozójában Lindsay Lohan először egy pohár Pepsit tölt magának a „Nice” felkiáltással, majd beleönt egy kis tejet a „Naughty” megjegyzéssel – ezzel utalva a Télapó „jó és rossz” listájára. A spotban egy igazi karácsonyi szettet visel, ami egyértelmű utalás a Bajos csajok ikonikus jelenetére.
Készült egy hosszabb verzió is, amiben Lindsay Lohan megkóstolja a Télapó által kikevert „pilket”:
Bár a világ egyöntetűen ünnepelte Lindsay Lohan nagy visszatérését, úgy tűnik, a rajongók nincsenek oda a tejjel felütött Pepsi ötletéért. Sok kommentelő egyenesen azt kérdezte, miért próbálja Lohan hasmenéssel tönkretenni az ünnepi időszakot?
Azért olyanok is akadnak, akik a színésznő kedvéért még ezt a bizarr kombinációt is hajlandóak kipróbálni!
Forrás: BuzzFeed Fotó: Getty Images